Alicja Mikołajczyk
8 artykuły w 1 czasopismach
-
Strategia adaptacji marki globalnej do rynków lokalnych Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2010 / Tom 7 / s. 9 - 232010CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Strategia adaptacji marki globalnej do rynków lokalnych, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2010 / Tom 7, s. 9 - 23
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Strategia adaptacji marki globalnej do rynków lokalnych", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2010 / Tom 7", pages = "9 - 23" }
-
Potencjał marek sportowych : Europa versus USA Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2010 / Tom 7 / s. 59 - 702010CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Potencjał marek sportowych : Europa versus USA, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2010 / Tom 7, s. 59 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Potencjał marek sportowych : Europa versus USA", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2010 / Tom 7", pages = "59 - 70" }
-
Znaczenie polityki informacyjnej towarzystw ubezpieczeniowych w świetle członkostwa Polski w Unii Europejskiej Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2006 / Tom 3 / s. 99 - 1112006CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Znaczenie polityki informacyjnej towarzystw ubezpieczeniowych w świetle członkostwa Polski w Unii Europejskiej, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2006 / Tom 3, s. 99 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Znaczenie polityki informacyjnej towarzystw ubezpieczeniowych w świetle członkostwa Polski w Unii Europejskiej", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2006 / Tom 3", pages = "99 - 111" }
-
Dopuszczalność stosowania reklamy porównawczej w obszarze prawnym Unii Europejskiej Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2007 / Tom 4 / s. 130 - 1452007CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Dopuszczalność stosowania reklamy porównawczej w obszarze prawnym Unii Europejskiej, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2007 / Tom 4, s. 130 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Dopuszczalność stosowania reklamy porównawczej w obszarze prawnym Unii Europejskiej", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2007 / Tom 4", pages = "130 - 145" }
-
Rynek transferowy w piłce nożnej : doświadczenia europejskie Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2011 / Tom 8 / s. 173 - 1852011CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Rynek transferowy w piłce nożnej : doświadczenia europejskie, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2011 / Tom 8, s. 173 - 185
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Rynek transferowy w piłce nożnej : doświadczenia europejskie", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2011 / Tom 8", pages = "173 - 185" }
-
Nowe media elektroniczne w promocji usług prawniczych Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2013 / Tom 10 / s. 197 - 2092013CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Nowe media elektroniczne w promocji usług prawniczych, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2013 / Tom 10, s. 197 - 209
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Nowe media elektroniczne w promocji usług prawniczych", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2013 / Tom 10", pages = "197 - 209" }
-
Ambush marketing na międzynarodowych imprezach sportowych Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2009 / Tom 6 / s. 244 - 2582009CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Ambush marketing na międzynarodowych imprezach sportowych, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2009 / Tom 6, s. 244 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Ambush marketing na międzynarodowych imprezach sportowych", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2009 / Tom 6", pages = "244 - 258" }
-
Sponsoring sportowy w europejskich klubach piłkarskich Opublikowano w: Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość 2008 / Tom 5 / s. 245 - 2582008CZYSTY TEKST
Alicja Mikołajczyk, Sponsoring sportowy w europejskich klubach piłkarskich, Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość, 2008 / Tom 5, s. 245 - 258
BIBTEX@Article{ authors = " Alicja Mikołajczyk", title = "Sponsoring sportowy w europejskich klubach piłkarskich", journal = "Studia Gdańskie. Wizje i rzeczywistość", issue = "2008 / Tom 5", pages = "245 - 258" }