Michał Mejer
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Pytania o tożsamość nauczyciela-wychowawcy w świetle badań młodzieży : czy młodzież dzisiaj potrzebuje raczej trenera kompetencji, czy mistrza? Opublikowano w: Seminare. Poszukiwania naukowe 2015 / Tom 36 / Numer 1 / s. 141 - 1502015CZYSTY TEKST
Michał Mejer, Pytania o tożsamość nauczyciela-wychowawcy w świetle badań młodzieży : czy młodzież dzisiaj potrzebuje raczej trenera kompetencji, czy mistrza?, Seminare. Poszukiwania naukowe, 2015 / Tom 36 / Numer 1, s. 141 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Mejer", title = "Pytania o tożsamość nauczyciela-wychowawcy w świetle badań młodzieży : czy młodzież dzisiaj potrzebuje raczej trenera kompetencji, czy mistrza?", journal = "Seminare. Poszukiwania naukowe", issue = "2015 / Tom 36 / Numer 1", pages = "141 - 150" }
-
Działalność salezjańskich wspólnot ewangelizacyjnych jako przykład ruchu ewangelizacyjnego inspirowanego pedagogiką salezjańską Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2015 / Tom 2 / s. 239 - 2442015CZYSTY TEKST
Michał Mejer, Działalność salezjańskich wspólnot ewangelizacyjnych jako przykład ruchu ewangelizacyjnego inspirowanego pedagogiką salezjańską, Forum Pedagogiczne, 2015 / Tom 2, s. 239 - 244
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Mejer", title = "Działalność salezjańskich wspólnot ewangelizacyjnych jako przykład ruchu ewangelizacyjnego inspirowanego pedagogiką salezjańską", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2015 / Tom 2", pages = "239 - 244" }
-
"Educare : Per una pedagogia intesa come scienza pratico-progettuale", M. Pellerey, D. Grządziel, Roma 2011 : [recenzja] Opublikowano w: Forum Pedagogiczne 2014 / Tom 1 / s. 279 - 2832014CZYSTY TEKST
D. Grządziel, Michał Mejer, M. Pellerey, "Educare : Per una pedagogia intesa come scienza pratico-progettuale", M. Pellerey, D. Grządziel, Roma 2011 : [recenzja], Forum Pedagogiczne, 2014 / Tom 1, s. 279 - 283
BIBTEX@Article{ authors = " D. Grządziel, Michał Mejer, M. Pellerey", title = ""Educare : Per una pedagogia intesa come scienza pratico-progettuale", M. Pellerey, D. Grządziel, Roma 2011 : [recenzja]", journal = "Forum Pedagogiczne", issue = "2014 / Tom 1", pages = "279 - 283" }