Małgorzata Zalewska-Bujak
4 artykuły w 4 czasopismach
-
Wychowanie „do wartości” a współczesna rzeczywistość cywilizacyjna Opublikowano w: Cieszyński Almanach Pedagogiczny 2016 / Tom 5 / s. 54 - 642016CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Wychowanie „do wartości” a współczesna rzeczywistość cywilizacyjna, Cieszyński Almanach Pedagogiczny, 2016 / Tom 5, s. 54 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Wychowanie „do wartości” a współczesna rzeczywistość cywilizacyjna", journal = "Cieszyński Almanach Pedagogiczny", issue = "2016 / Tom 5", pages = "54 - 64" }
-
Stymulowanie rozwoju dziecka niepełnosprawnego we współczesnej edukacji Opublikowano w: Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych 2009 / Tom 7 / s. 79 - 872009CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Stymulowanie rozwoju dziecka niepełnosprawnego we współczesnej edukacji, Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych, 2009 / Tom 7, s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Stymulowanie rozwoju dziecka niepełnosprawnego we współczesnej edukacji", journal = "Problemy Edukacji, Rehabilitacji i Socjalizacji Osób Niepełnosprawnych", issue = "2009 / Tom 7", pages = "79 - 87" }
-
Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2016 / Numer 1 (73) / s. 101 - 1172016CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku , Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2016 / Numer 1 (73), s. 101 - 117
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Nauczyciel administracyjnie ukierunkowany - obszary podporządkowania i lęku ", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2016 / Numer 1 (73)", pages = "101 - 117" }
-
Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24) / s. 155 - 1782018CZYSTY TEKST
Małgorzata Zalewska-Bujak, Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 3 (24), s. 155 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Zalewska-Bujak", title = "Nauczyciel i jego szanse autonomicznego funkcjonowania w zawodzie (z perspektywy badanych nauczycieli i teorią Pierre̕a Bourdieu w tle) ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 3 (24)", pages = "155 - 178" }