Maja Dobiasz-Krysiak
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2021 / Numer 12 / s. 110 - 1312021CZYSTY TEKST
Maja Dobiasz-Krysiak, Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2021 / Numer 12, s. 110 - 131
BIBTEX@Article{ authors = "Maja Dobiasz-Krysiak", title = "Duch, który cierpi : o roli cierpienia i rytuału w przeżywaniu kryzysów na przykładzie szkoły waldorfskiej", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2021 / Numer 12", pages = "110 - 131" }
-
Jak projektować etnoanimacyjne badania w działaniu : dobra praktyka i suwak animacyjny Opublikowano w: Studia Etnologiczne i Antropologiczne 2016 / Tom 16 / s. 160 - 1712016CZYSTY TEKST
Maja Dobiasz-Krysiak, Jak projektować etnoanimacyjne badania w działaniu : dobra praktyka i suwak animacyjny, Studia Etnologiczne i Antropologiczne, 2016 / Tom 16, s. 160 - 171
BIBTEX@Article{ authors = "Maja Dobiasz-Krysiak", title = "Jak projektować etnoanimacyjne badania w działaniu : dobra praktyka i suwak animacyjny", journal = "Studia Etnologiczne i Antropologiczne", issue = "2016 / Tom 16", pages = "160 - 171" }