TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2017 / Tom 13 / Numer 1(36) / s. 7 - 202017CZYSTY TEKST
Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin, Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2017 / Tom 13 / Numer 1(36), s. 7 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Anita Gulczyńska, Monika Wiśniewska-Kin", title = "Dyskurs edukacyjny w badaniach: próba systematyzacji perspektyw badawczych", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2017 / Tom 13 / Numer 1(36)", pages = "7 - 20" }