-
Product placement jako instrument komunikacji marketingowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 162 - 1672007CZYSTY TEKST
Natalia Gmerek, Maciej Misztak, Product placement jako instrument komunikacji marketingowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 162 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Gmerek, Maciej Misztak", title = "Product placement jako instrument komunikacji marketingowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "162 - 167" }
-
Cykl życia filmu kinowego w Polsce : estymacja krzywej i implikacje marketingowe Opublikowano w: Zarządzanie. Teoria i Praktyka 2016 / Numer 4 (18) / s. 25 - 332016CZYSTY TEKST
Natalia Gmerek, Rafał Zbyrowski, Cykl życia filmu kinowego w Polsce : estymacja krzywej i implikacje marketingowe, Zarządzanie. Teoria i Praktyka, 2016 / Numer 4 (18), s. 25 - 33
BIBTEX@Article{ authors = " Natalia Gmerek, Rafał Zbyrowski", title = "Cykl życia filmu kinowego w Polsce : estymacja krzywej i implikacje marketingowe", journal = "Zarządzanie. Teoria i Praktyka", issue = "2016 / Numer 4 (18)", pages = "25 - 33" }