Radosław Szulc
5 artykuły w 3 czasopismach
-
Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 39 - 452009CZYSTY TEKST
Monika Górska, Radosław Szulc, Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 39 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Górska, Radosław Szulc", title = "Znaczenie hierarchii atrybutów produktu i postępowania konsumentów dla strategii marketingowej przedsiębiorstwa ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "39 - 45" }
-
Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2007 / Numer 4 / s. 85 - 902007CZYSTY TEKST
Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha, Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha", title = "Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "85 - 90" }
-
Transformacja strategicznego planowania marketingowego w małych i średnich przedsiębiorstwach Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2008 / Tom 6 / Numer 3 / s. 136 - 1532008CZYSTY TEKST
Radosław Szulc, Transformacja strategicznego planowania marketingowego w małych i średnich przedsiębiorstwach, Problemy Zarządzania, 2008 / Tom 6 / Numer 3, s. 136 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szulc", title = "Transformacja strategicznego planowania marketingowego w małych i średnich przedsiębiorstwach", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2008 / Tom 6 / Numer 3", pages = "136 - 153" }
-
Kształtowanie polityki dystrybucji w wielozakładowym przedsiębiorstwie handlowym z wykorzystaniem wskaźników skuteczności i efektywności Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 231 - 2372008CZYSTY TEKST
Michał Cichowski, Radosław Szulc, Kształtowanie polityki dystrybucji w wielozakładowym przedsiębiorstwie handlowym z wykorzystaniem wskaźników skuteczności i efektywności, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 231 - 237
BIBTEX@Article{ authors = " Michał Cichowski, Radosław Szulc", title = "Kształtowanie polityki dystrybucji w wielozakładowym przedsiębiorstwie handlowym z wykorzystaniem wskaźników skuteczności i efektywności", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "231 - 237" }
-
Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 279 - 2862009CZYSTY TEKST
Karolina Bunk, Radosław Szulc, Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 279 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Bunk, Radosław Szulc", title = "Realizacja strategii kształtowania relacji z otoczeniem z wykorzystaniem księgi identyfikacji wizualnej przedsiębiorstwa", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "279 - 286" }