Zbigniew Warzocha
10 artykuły w 5 czasopismach
-
ASEAN as an Optimal/Nonoptimal Currency Area Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2021 / Tom 16 / Numer 1 / s. 57 - 702021CZYSTY TEKST
Radosław Kułak, Paweł Merło, Zbigniew Warzocha, ASEAN as an Optimal/Nonoptimal Currency Area , Olsztyn Economic Journal, 2021 / Tom 16 / Numer 1, s. 57 - 70
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Kułak, Paweł Merło, Zbigniew Warzocha", title = "ASEAN as an Optimal/Nonoptimal Currency Area ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2021 / Tom 16 / Numer 1", pages = "57 - 70" }
-
Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2007 / Numer 4 / s. 85 - 902007CZYSTY TEKST
Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha, Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 85 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Radosław Szulc, Zbigniew Warzocha", title = "Działania promocyjne wykorzystywane w działalności agroturystycznej oraz ich skuteczność", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "85 - 90" }
-
Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2011 / Numer 9 / s. 89 - 972011CZYSTY TEKST
Cezary Kozłowski, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2011 / Numer 9, s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Kozłowski, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2011 / Numer 9", pages = "89 - 97" }
-
Horizontal Integration of Farmers on the Example of Agricultural Producer Groups in North-East Poland Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2021 / Tom 16 / Numer 1 / s. 101 - 1112021CZYSTY TEKST
Andrei Hanchar, Sebastian Janek, Zbigniew Warzocha, Horizontal Integration of Farmers on the Example of Agricultural Producer Groups in North-East Poland , Olsztyn Economic Journal, 2021 / Tom 16 / Numer 1, s. 101 - 111
BIBTEX@Article{ authors = " Andrei Hanchar, Sebastian Janek, Zbigniew Warzocha", title = "Horizontal Integration of Farmers on the Example of Agricultural Producer Groups in North-East Poland ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2021 / Tom 16 / Numer 1", pages = "101 - 111" }
-
Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 111 - 1162008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "111 - 116" }
-
Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 9 / s. 191 - 1952007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 9, s. 191 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 9", pages = "191 - 195" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 44 / Numer 1 / s. 207 - 2182016CZYSTY TEKST
Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 44 / Numer 1, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 44 / Numer 1", pages = "207 - 218" }
-
Percepcja ról menedżerskich Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 247 - 2552008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Percepcja ról menedżerskich , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Percepcja ról menedżerskich ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "247 - 255" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 251 - 2602016CZYSTY TEKST
Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "251 - 260" }
-
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 455 - 4622009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "455 - 462" }