Jacek Michalak
56 artykuły w 9 czasopismach
-
Atlas Sztuki zaprasza Ilya i Emilia Kabakov "What We Shall See After Death" : wystawa otwarta od 26 września do 16 listopada 2008 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 35 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza Ilya i Emilia Kabakov "What We Shall See After Death" : wystawa otwarta od 26 września do 16 listopada 2008 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 35, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza Ilya i Emilia Kabakov "What We Shall See After Death" : wystawa otwarta od 26 września do 16 listopada 2008 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 35", pages = "1" }
-
Atlas Sztuki zaprasza "Jörg Immendorff, Markus Lüpertz" : wystawa otwarta od 13 czerwca do 14 września 2008 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 34 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza "Jörg Immendorff, Markus Lüpertz" : wystawa otwarta od 13 czerwca do 14 września 2008 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 34, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza "Jörg Immendorff, Markus Lüpertz" : wystawa otwarta od 13 czerwca do 14 września 2008 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 34", pages = "1" }
-
Atlas Sztuki zaprasza "Józef Robakowski. Manifest energetyczny" : wystawa otwarta od 18 kwietnia do 8 czerwca 2008 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 33 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza "Józef Robakowski. Manifest energetyczny" : wystawa otwarta od 18 kwietnia do 8 czerwca 2008 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 33, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza "Józef Robakowski. Manifest energetyczny" : wystawa otwarta od 18 kwietnia do 8 czerwca 2008 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 33", pages = "1" }
-
Atlas Sztuki zaprasza Krzysztof M. Bednarski "Ku Górze - hommage à Jerzy Grotowski" : wystawa otwarta od 13 marca do 19 kwietnia 2009 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2009 / Tom 21 / Numer Atlas Sztuki 38 / s. 12009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza Krzysztof M. Bednarski "Ku Górze - hommage à Jerzy Grotowski" : wystawa otwarta od 13 marca do 19 kwietnia 2009 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2009 / Tom 21 / Numer Atlas Sztuki 38, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza Krzysztof M. Bednarski "Ku Górze - hommage à Jerzy Grotowski" : wystawa otwarta od 13 marca do 19 kwietnia 2009 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2009 / Tom 21 / Numer Atlas Sztuki 38", pages = "1" }
-
Atlas Sztuki zaprasza - Wojciech Wilczyk "Niewinne oko nie istnieje" : wystawa otwarta od 16 stycznia do 1 marca 22009 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 37 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza - Wojciech Wilczyk "Niewinne oko nie istnieje" : wystawa otwarta od 16 stycznia do 1 marca 22009 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 37, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza - Wojciech Wilczyk "Niewinne oko nie istnieje" : wystawa otwarta od 16 stycznia do 1 marca 22009 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 37", pages = "1" }
-
Atlas Sztuki zaprasza Zofia Kulik prezentuje KwieKulik "Dobromierz X" : wystawa otwarta od 21 listopada do 11 stycznia 22009 roku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 36 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atlas Sztuki zaprasza Zofia Kulik prezentuje KwieKulik "Dobromierz X" : wystawa otwarta od 21 listopada do 11 stycznia 22009 roku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 36, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atlas Sztuki zaprasza Zofia Kulik prezentuje KwieKulik "Dobromierz X" : wystawa otwarta od 21 listopada do 11 stycznia 22009 roku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 36", pages = "1" }
-
Łódź Kaliska : "Alementarz " Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 27/3 / s. 12008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Łódź Kaliska : "Alementarz ", Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 27/3, s. 1
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Łódź Kaliska : "Alementarz "", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer Atlas Sztuki 27/3", pages = "1" }
-
Cząstka w pudle Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 6 (200) / s. 182007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Cząstka w pudle , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 6 (200), s. 18
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Cząstka w pudle ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 6 (200)", pages = "18" }
-
Zasada ekwipartycji energii Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198) / s. 312007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zasada ekwipartycji energii , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198), s. 31
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Zasada ekwipartycji energii ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 4 (198)", pages = "31" }
-
Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 39 - 482014CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Teoretyczne aspekty konkurencyjności regionu", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "39 - 48" }
-
Przesunięcia równowagi - zasada Le Châteliera Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 11 (217) / s. 412008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Przesunięcia równowagi - zasada Le Châteliera , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 11 (217), s. 41
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Przesunięcia równowagi - zasada Le Châteliera ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 11 (217)", pages = "41" }
-
Bieg analizy V grupy kationów Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 5 (211) / s. 432008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Bieg analizy V grupy kationów , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 5 (211), s. 43
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Bieg analizy V grupy kationów ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 5 (211)", pages = "43" }
-
Reakcje sensybilizowane Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2009 / Tom 21 / Numer 1-2 (219-220) / s. 452009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Reakcje sensybilizowane , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2009 / Tom 21 / Numer 1-2 (219-220), s. 45
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Reakcje sensybilizowane ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 1-2 (219-220)", pages = "45" }
-
Metody badania reakcji szybkich Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2009 / Tom 21 / Numer 3 (221) / s. 472009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Metody badania reakcji szybkich , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2009 / Tom 21 / Numer 3 (221), s. 47
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Metody badania reakcji szybkich ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2009 / Tom 21 / Numer 3 (221)", pages = "47" }
-
Rozpraszanie światła i ruchy Browna Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 10 (216) / s. 472008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Rozpraszanie światła i ruchy Browna , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 10 (216), s. 47
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Rozpraszanie światła i ruchy Browna ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 10 (216)", pages = "47" }
-
Atrakcyjność turystyczna Olsztyna Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 49 - 592010CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Atrakcyjność turystyczna Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 49 - 59
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Atrakcyjność turystyczna Olsztyna", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "49 - 59" }
-
Liczba zderzeń podwójnych dwóch różnych rodzajów cząstek Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 1-2 (195-196) / s. 522007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Liczba zderzeń podwójnych dwóch różnych rodzajów cząstek , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 1-2 (195-196), s. 52
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Liczba zderzeń podwójnych dwóch różnych rodzajów cząstek ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 1-2 (195-196)", pages = "52" }
-
Roztwory doskonale rozcieńczone Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 11 (205) / s. 532007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Roztwory doskonale rozcieńczone , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 11 (205), s. 53
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Roztwory doskonale rozcieńczone ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 11 (205)", pages = "53" }
-
Wizualne metody kolorymetryczne : metoda rozcieńczania Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 4 (210) / s. 552008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Wizualne metody kolorymetryczne : metoda rozcieńczania , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 4 (210), s. 55
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Wizualne metody kolorymetryczne : metoda rozcieńczania ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 4 (210)", pages = "55" }
-
Ciepło nieskompensowane Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2006 / Tom 18 / Numer 10 (192) / s. 592006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Ciepło nieskompensowane , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2006 / Tom 18 / Numer 10 (192), s. 59
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Ciepło nieskompensowane ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 10 (192)", pages = "59" }
-
Kryształy rzeczywiste i defekty sieciowe Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 6 (212) / s. 592008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Kryształy rzeczywiste i defekty sieciowe , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 6 (212), s. 59
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Kryształy rzeczywiste i defekty sieciowe ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 6 (212)", pages = "59" }
-
Strumienie przyspieszonych cząstek naładowanych Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 7-8 (213-214) / s. 592008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Strumienie przyspieszonych cząstek naładowanych , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 7-8 (213-214), s. 59
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Strumienie przyspieszonych cząstek naładowanych ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 7-8 (213-214)", pages = "59" }
-
Ogólna funkcja rozdziału jako iloczyn poszczególnych funkcji rozdziału Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2006 / Tom 18 / Numer 11 (193) / s. 612006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Ogólna funkcja rozdziału jako iloczyn poszczególnych funkcji rozdziału , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2006 / Tom 18 / Numer 11 (193), s. 61
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Ogólna funkcja rozdziału jako iloczyn poszczególnych funkcji rozdziału ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 11 (193)", pages = "61" }
-
Operacje dyfuzyjne Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 10 (204) / s. 632007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Operacje dyfuzyjne , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 10 (204), s. 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Operacje dyfuzyjne ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 10 (204)", pages = "63" }
-
O pewnych aspektach równowagi w układzie wieloskładnikowym i wielofazowym Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2006 / Tom 18 / Numer 9 (191) / s. 632006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, O pewnych aspektach równowagi w układzie wieloskładnikowym i wielofazowym , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2006 / Tom 18 / Numer 9 (191), s. 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "O pewnych aspektach równowagi w układzie wieloskładnikowym i wielofazowym ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 9 (191)", pages = "63" }
-
Reprezentacja przywiedlna i nieprzywiedlna : baza reprezentacji Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 9 (203) / s. 632007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Reprezentacja przywiedlna i nieprzywiedlna : baza reprezentacji , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 9 (203), s. 63
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Reprezentacja przywiedlna i nieprzywiedlna : baza reprezentacji ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 9 (203)", pages = "63" }
-
Znaczenie teorii grup w sztuce Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 12 (206) / s. 672007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Znaczenie teorii grup w sztuce , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 12 (206), s. 67
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Znaczenie teorii grup w sztuce ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 12 (206)", pages = "67" }
-
Nadpotencjał wymiany ładunku Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2006 / Tom 18 / Numer 12 (194) / s. 692006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Nadpotencjał wymiany ładunku , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2006 / Tom 18 / Numer 12 (194), s. 69
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Nadpotencjał wymiany ładunku ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 12 (194)", pages = "69" }
-
O jądrach zbyt wcześnie zdegenerowanych Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2006 / Tom 18 / Numer 7-8 (189-190) / s. 692006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, O jądrach zbyt wcześnie zdegenerowanych , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2006 / Tom 18 / Numer 7-8 (189-190), s. 69
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "O jądrach zbyt wcześnie zdegenerowanych ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 7-8 (189-190)", pages = "69" }
-
Wypadki w laboratorium i pierwsza pomoc Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 9 (215) / s. 712008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Wypadki w laboratorium i pierwsza pomoc , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 9 (215), s. 71
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Wypadki w laboratorium i pierwsza pomoc ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 9 (215)", pages = "71" }
-
Wielkości parcjalne i paradoks strategii Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 3 (209) / s. 772008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Wielkości parcjalne i paradoks strategii , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 3 (209), s. 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Wielkości parcjalne i paradoks strategii ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 3 (209)", pages = "77" }
-
Wielkości intensywne i ekstensywne Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 5 (199) / s. 802007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Wielkości intensywne i ekstensywne , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 5 (199), s. 80
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Wielkości intensywne i ekstensywne ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 5 (199)", pages = "80" }
-
"MOTIVA International - Konstruktiv - Konkret - Intelligibel", Hünfeld, 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198) / s. 872007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, "MOTIVA International - Konstruktiv - Konkret - Intelligibel", Hünfeld, 2007 : [recenzja] , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 4 (198), s. 87
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = ""MOTIVA International - Konstruktiv - Konkret - Intelligibel", Hünfeld, 2007 : [recenzja] ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 4 (198)", pages = "87" }
-
Zamknięte sekwencje aktów elementarnych Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 3 (197) / s. 882007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zamknięte sekwencje aktów elementarnych , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 3 (197), s. 88
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Zamknięte sekwencje aktów elementarnych ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 3 (197)", pages = "88" }
-
Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2011 / Numer 9 / s. 89 - 972011CZYSTY TEKST
Cezary Kozłowski, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2011 / Numer 9, s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Kozłowski, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka ocena działalności marketingowej Banku Millenium = Consumer Assessment of the Marketing Activities of the Bank Millenium", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2011 / Numer 9", pages = "89 - 97" }
-
Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 91 - 1032012CZYSTY TEKST
Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak, Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 91 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Konsumencka ocena jakości usług hotelarskich", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "91 - 103" }
-
Reakcje następcze z udziałem nietrwałych produktów pośrednich Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2007 / Tom 19 / Numer 7-8 (201-202) / s. 952007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Reakcje następcze z udziałem nietrwałych produktów pośrednich , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2007 / Tom 19 / Numer 7-8 (201-202), s. 95
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Reakcje następcze z udziałem nietrwałych produktów pośrednich ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2007 / Tom 19 / Numer 7-8 (201-202)", pages = "95" }
-
Interpretacja widm w zakresie widzialnym Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 12 (218) / s. 972008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Interpretacja widm w zakresie widzialnym , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 12 (218), s. 97
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Interpretacja widm w zakresie widzialnym ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 12 (218)", pages = "97" }
-
Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 111 - 1162008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 111 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Nowe trendy w marketingu i ich społeczne aspekty", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "111 - 116" }
-
Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw regionu warmińsko-mazurskiego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2006 / Numer 3 / s. 115 - 1332006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Dariusz Waldziński, Magdalena Wojarska, Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw regionu warmińsko-mazurskiego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2006 / Numer 3, s. 115 - 133
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Dariusz Waldziński, Magdalena Wojarska", title = "Zewnętrzne i wewnętrzne determinanty konkurencyjności przedsiębiorstw regionu warmińsko-mazurskiego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2006 / Numer 3", pages = "115 - 133" }
-
Obiektywne i subiektywne mierniki jakości opieki zdrowotnej Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2011 / Tom 9 / Numer 3 / s. 126 - 1392011CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Obiektywne i subiektywne mierniki jakości opieki zdrowotnej, Problemy Zarządzania, 2011 / Tom 9 / Numer 3, s. 126 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Obiektywne i subiektywne mierniki jakości opieki zdrowotnej", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2011 / Tom 9 / Numer 3", pages = "126 - 139" }
-
Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 131 - 1402008CZYSTY TEKST
Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak, Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak", title = "Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "131 - 140" }
-
Wykorzystanie efektu dźwigni finansowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym w branży budowlanej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2011 / Numer 8 / s. 135 - 1472011CZYSTY TEKST
Cezary Kozłowski, Jacek Michalak, Wykorzystanie efektu dźwigni finansowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym w branży budowlanej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2011 / Numer 8, s. 135 - 147
BIBTEX@Article{ authors = " Cezary Kozłowski, Jacek Michalak", title = "Wykorzystanie efektu dźwigni finansowej w przedsiębiorstwie produkcyjnym w branży budowlanej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2011 / Numer 8", pages = "135 - 147" }
-
Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 145 - 1552010CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "145 - 155" }
-
Legal conditions and determinants of quality in the Polish healthcare system Opublikowano w: Economics and Sociology 2011 / Tom 4 / Numer 1A / s. 166 - 1782011CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Legal conditions and determinants of quality in the Polish healthcare system, Economics and Sociology, 2011 / Tom 4 / Numer 1A, s. 166 - 178
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Legal conditions and determinants of quality in the Polish healthcare system", journal = "Economics and Sociology", issue = "2011 / Tom 4 / Numer 1A", pages = "166 - 178" }
-
Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 183 - 1882006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Poziom satysfakcji klientów biur nieruchomości", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "183 - 188" }
-
Rozdzielanie przeciwprądowe Opublikowano w: Art & Business : gazeta aukcyjna 2008 / Tom 20 / Numer 1-2 (207-208) / s. 1842008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Rozdzielanie przeciwprądowe , Art & Business : gazeta aukcyjna, 2008 / Tom 20 / Numer 1-2 (207-208), s. 184
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Rozdzielanie przeciwprądowe ", journal = "Art & Business : gazeta aukcyjna", issue = "2008 / Tom 20 / Numer 1-2 (207-208)", pages = "184" }
-
Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 9 / s. 191 - 1952007CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 9, s. 191 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Turystyka biznesowa jako produkt łagodzący skutki sezonowości w działalności hotelarskiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 9", pages = "191 - 195" }
-
Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 206 - 2152008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak, Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 206 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak", title = "Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "206 - 215" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 44 / Numer 1 / s. 207 - 2182016CZYSTY TEKST
Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 44 / Numer 1, s. 207 - 218
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu – wyniki badań", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 44 / Numer 1", pages = "207 - 218" }
-
Percepcja ról menedżerskich Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 247 - 2552008CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Percepcja ról menedżerskich , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 247 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Percepcja ról menedżerskich ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "247 - 255" }
-
Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 251 - 2602016CZYSTY TEKST
Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 251 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Ewelina Gamrat, Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Konsumencka percepcja koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu : na przykładzie firmy Danone", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "251 - 260" }
-
Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 261 - 2672006CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystów, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 261 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak", title = "Atrybuty miasta Olsztyn w opinii turystów", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "261 - 267" }
-
Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 327 - 3322008CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 327 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "327 - 332" }
-
Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 455 - 4622009CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha, Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 455 - 462
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Zbigniew Warzocha", title = "Gazetka promocyjna jako forma komunikacji marketingowej z klientem", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "455 - 462" }
-
Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 471 - 4802012CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Adam Rudzewicz, Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 471 - 480
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "471 - 480" }