Andrzej Kowalkowski
8 artykuły w 3 czasopismach
-
Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 32 - 392006CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Strategia marketingowa dla wybranej kopalni kruszyw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "32 - 39" }
-
Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 145 - 1552010CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 145 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Działalność inwestycyjna w kontekście kształtowania wizerunku Olsztyna", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "145 - 155" }
-
Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 269 - 2772014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "269 - 277" }
-
Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2021 / Tom 16 / Numer 2 / s. 279 - 2932021CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions , Olsztyn Economic Journal, 2021 / Tom 16 / Numer 2, s. 279 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2021 / Tom 16 / Numer 2", pages = "279 - 293" }
-
Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 1 / s. 292 - 2982007CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 1, s. 292 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Rozwój gospodarstw agroturystycznych jako przejaw działalności samorządowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 1", pages = "292 - 298" }
-
Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 327 - 3322008CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak, Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 327 - 332
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Jacek Michalak", title = "Usługa agroturystyczna w kontekście oczekiwań klienta", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "327 - 332" }
-
Spółki żywnościowe na rynku papierów wartościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 367 - 3802011CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Spółki żywnościowe na rynku papierów wartościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 367 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Spółki żywnościowe na rynku papierów wartościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "367 - 380" }
-
Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 539 - 5472009CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 539 - 547
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski", title = "Promocja w Internecie w świetle przeprowadzonych badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "539 - 547" }