Mariola Grzybowska-Brzezińska
39 artykuły w 10 czasopismach
-
Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2007 / Numer 4 / s. 5 - 192007CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2007 / Numer 4, s. 5 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Koszty jakości jako narzędzie efektywnego stosowania systemu zarządzania jakością w przedsiębiorstwie", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2007 / Numer 4", pages = "5 - 19" }
-
Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 2(36) / s. 31 - 442020CZYSTY TEKST
Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 2(36), s. 31 - 44
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ankiel, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wartość informacyjna opakowań jako determinanta zakupu żywności ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 2(36)", pages = "31 - 44" }
-
Wiedza marketingowa przedstawicieli władz gmin subregionu ostrołęckiego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2015 / Numer 2(17) / s. 32 - 392015CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Pazula, Ireneusz Żuchowski, Wiedza marketingowa przedstawicieli władz gmin subregionu ostrołęckiego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2015 / Numer 2(17), s. 32 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Pazula, Ireneusz Żuchowski", title = "Wiedza marketingowa przedstawicieli władz gmin subregionu ostrołęckiego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2015 / Numer 2(17)", pages = "32 - 39" }
-
Stan i kierunki zmian produkcji rolniczej w województwie podlaskim Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2010 / Tom 24 / s. 39 - 482010CZYSTY TEKST
Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Stan i kierunki zmian produkcji rolniczej w województwie podlaskim , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2010 / Tom 24, s. 39 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Stan i kierunki zmian produkcji rolniczej w województwie podlaskim ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2010 / Tom 24", pages = "39 - 48" }
-
Percepcja konsumencka prozdrowotnych atrybutów żywności w opinii badanych respondentów = Consumer Perceptions of Food Healthly Attributes of Consumers in Opinion of Respondents Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2011 / Numer 9 / s. 41 - 502011CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Percepcja konsumencka prozdrowotnych atrybutów żywności w opinii badanych respondentów = Consumer Perceptions of Food Healthly Attributes of Consumers in Opinion of Respondents, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2011 / Numer 9, s. 41 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Percepcja konsumencka prozdrowotnych atrybutów żywności w opinii badanych respondentów = Consumer Perceptions of Food Healthly Attributes of Consumers in Opinion of Respondents", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2011 / Numer 9", pages = "41 - 50" }
-
Analiza efektywności wdrożonego systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa branży budowlanej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2006 / Numer 3 / s. 45 - 572006CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Analiza efektywności wdrożonego systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa branży budowlanej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2006 / Numer 3, s. 45 - 57
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Analiza efektywności wdrożonego systemu zarządzania jakością na przykładzie przedsiębiorstwa branży budowlanej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2006 / Numer 3", pages = "45 - 57" }
-
Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 47 - 582013CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 47 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Wpływ instrumentów marketingu ekologicznego na zachowania konsumentów na rynku produktów spożywczych ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "47 - 58" }
-
Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 49 - 602014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "49 - 60" }
-
Wpływ opakowania na podejmowanie decyzji zakupu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem warzyw i owoców Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2011 / Numer 47 / s. 55 - 662011CZYSTY TEKST
Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sławomir Kulas, Wpływ opakowania na podejmowanie decyzji zakupu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem warzyw i owoców, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2011 / Numer 47, s. 55 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sławomir Kulas", title = "Wpływ opakowania na podejmowanie decyzji zakupu produktów żywnościowych ze szczególnym uwzględnieniem warzyw i owoców", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2011 / Numer 47", pages = "55 - 66" }
-
Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 63 - 732013CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 63 - 73
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty reklamy i ich wpływ na zachowania konsumentów na rynku soków", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "63 - 73" }
-
Walory przyrodnicze, kulturowe i turystyczne jako czynniki rozwoju regionu kurpiowskiego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2011 / Tom 25 / s. 63 - 752011CZYSTY TEKST
Agnieszka Brelik, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Skłodowski, Walory przyrodnicze, kulturowe i turystyczne jako czynniki rozwoju regionu kurpiowskiego , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2011 / Tom 25, s. 63 - 75
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Brelik, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Skłodowski", title = "Walory przyrodnicze, kulturowe i turystyczne jako czynniki rozwoju regionu kurpiowskiego ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2011 / Tom 25", pages = "63 - 75" }
-
Usługi hotelarsko-gastronomiczne jako narzędzie aktywizacji regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 71 - 772008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Joanna Michalak, Blanka Wołoszczak, Usługi hotelarsko-gastronomiczne jako narzędzie aktywizacji regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 71 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Joanna Michalak, Blanka Wołoszczak", title = "Usługi hotelarsko-gastronomiczne jako narzędzie aktywizacji regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "71 - 77" }
-
Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2009 / Numer 7 / s. 79 - 852009CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiej, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2009 / Numer 7, s. 79 - 85
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Problem wdrożenia pełnego rachunku kosztów jakości w przedsiębiorstwie w opinii kadry menedżerskiej", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2009 / Numer 7", pages = "79 - 85" }
-
Kanały dystrybucji jako źródło przewagi konkurencyjnej w agrobiznesie na przykładzie przedsiębiorstwa przetwórstwa mleczarskiego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2008 / Numer 6 / s. 83 - 892008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Kanały dystrybucji jako źródło przewagi konkurencyjnej w agrobiznesie na przykładzie przedsiębiorstwa przetwórstwa mleczarskiego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2008 / Numer 6, s. 83 - 89
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Kanały dystrybucji jako źródło przewagi konkurencyjnej w agrobiznesie na przykładzie przedsiębiorstwa przetwórstwa mleczarskiego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2008 / Numer 6", pages = "83 - 89" }
-
Konkurencyjność rynkowa oferty badanych gospodarstw ekologicznych funkcjonujących w województwie podlaskim Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2009 / Numer 1(39) / s. 89 - 972009CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Katarzyna Kalinowska, Konkurencyjność rynkowa oferty badanych gospodarstw ekologicznych funkcjonujących w województwie podlaskim, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2009 / Numer 1(39), s. 89 - 97
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Katarzyna Kalinowska", title = "Konkurencyjność rynkowa oferty badanych gospodarstw ekologicznych funkcjonujących w województwie podlaskim", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2009 / Numer 1(39)", pages = "89 - 97" }
-
Premises for Purchase of Ecological food According to Respondents Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2008 / Tom 3 / Numer 1 / s. 90 - 1022008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Premises for Purchase of Ecological food According to Respondents, Olsztyn Economic Journal, 2008 / Tom 3 / Numer 1, s. 90 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Premises for Purchase of Ecological food According to Respondents", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2008 / Tom 3 / Numer 1", pages = "90 - 102" }
-
Szanse rozwoju rynku żywności ekologicznej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2005 / Tom 19 / s. 120 - 1292005CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Szanse rozwoju rynku żywności ekologicznej , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2005 / Tom 19, s. 120 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Szanse rozwoju rynku żywności ekologicznej ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2005 / Tom 19", pages = "120 - 129" }
-
Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013 Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 3 / s. 121 - 1312016CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca, Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 3, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Małgorzata Grzywińska-Rąpca", title = "Konsumpcja mleka i przetworów mlecznych w gospodarstwach domowych w latach 2004–2013", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 3", pages = "121 - 131" }
-
Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 131 - 1402008CZYSTY TEKST
Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak, Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 131 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak", title = "Agroturystyka jako dodatkowa działalność usługowa zwiększająca konkurencyjność gospodarstw rolnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "131 - 140" }
-
Problemy rozwoju rolnictwa ekologicznego na Podlasiu Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 141 - 1522008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Piotr Ponichtera, Problemy rozwoju rolnictwa ekologicznego na Podlasiu, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 141 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Piotr Ponichtera", title = "Problemy rozwoju rolnictwa ekologicznego na Podlasiu", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "141 - 152" }
-
Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 166 - 1752016CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 166 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "166 - 175" }
-
Perspektywy rozwoju ekoturystyki w Polsce Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2010 / Tom 24 / s. 175 - 1842010CZYSTY TEKST
Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Perspektywy rozwoju ekoturystyki w Polsce , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2010 / Tom 24, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Mariusz Brzeziński, Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Perspektywy rozwoju ekoturystyki w Polsce ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2010 / Tom 24", pages = "175 - 184" }
-
Challenges in Economic Education in Poland Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2021 / Tom 16 / Numer 2 / s. 193 - 2042021CZYSTY TEKST
Marcin Bogdański, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Marcin Janusz, Wiesława Lizińska, Challenges in Economic Education in Poland , Olsztyn Economic Journal, 2021 / Tom 16 / Numer 2, s. 193 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Bogdański, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Marcin Janusz, Wiesława Lizińska", title = "Challenges in Economic Education in Poland ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2021 / Tom 16 / Numer 2", pages = "193 - 204" }
-
Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 195 - 2042010CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 195 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Młodzi konsumenci wobec społecznych instrumentów promocji wykorzystywanych na rynku żywności", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "195 - 204" }
-
Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 206 - 2152008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak, Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 206 - 215
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Jacek Michalak", title = "Produkcyjność i dochodowości gospodarstw rolnych", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "206 - 215" }
-
Percepcja marki produktów żywnościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 207 - 2132008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Percepcja marki produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 207 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Percepcja marki produktów żywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "207 - 213" }
-
Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 211 - 2222012CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 211 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Zachowania młodych konsumentów i seniorów na rynku żywności ekologicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "211 - 222" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 214 - 2252014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 214 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "214 - 225" }
-
Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 214 - 2252014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz, Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 214 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz", title = "Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "214 - 225" }
-
Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 222 - 2272009CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski, Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 222 - 227
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Ireneusz Żuchowski", title = "Działania promocyjne mikroprzedsiębiorstw subregionu ostrołęckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "222 - 227" }
-
Zarządzanie wiedzą : ujęcie teoretyczne Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2010 / Tom 24 / s. 267 - 2812010CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Anna Zięba, Ireneusz Żuchowski, Zarządzanie wiedzą : ujęcie teoretyczne , Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2010 / Tom 24, s. 267 - 281
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Anna Zięba, Ireneusz Żuchowski", title = "Zarządzanie wiedzą : ujęcie teoretyczne ", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2010 / Tom 24", pages = "267 - 281" }
-
Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 269 - 2772014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "269 - 277" }
-
Conditions and Scale of Ecological food Consumption Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2008 / Tom 3 / Numer 2 / s. 277 - 2862008CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Conditions and Scale of Ecological food Consumption, Olsztyn Economic Journal, 2008 / Tom 3 / Numer 2, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Conditions and Scale of Ecological food Consumption", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2008 / Tom 3 / Numer 2", pages = "277 - 286" }
-
Wiedza marketingowa rolników Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2010 / Numer 3(46) / s. 288 - 3062010CZYSTY TEKST
Agnieszka Brelik, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Anna Zięba, Ireneusz Żuchowski, Wiedza marketingowa rolników, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2010 / Numer 3(46), s. 288 - 306
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Brelik, Mariola Grzybowska-Brzezińska, Anna Zięba, Ireneusz Żuchowski", title = "Wiedza marketingowa rolników", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2010 / Numer 3(46)", pages = "288 - 306" }
-
Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 301 - 3112016CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 301 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "301 - 311" }
-
Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 309 - 3202010CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 309 - 320
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Uwarunkowania zmian zachowań konsumentów na rynku żywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "309 - 320" }
-
Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 345 - 3532009CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Magdalena Małkiewicz, Ireneusz Żuchowski, Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 345 - 353
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Magdalena Małkiewicz, Ireneusz Żuchowski", title = "Preferencje konsumentów i ich wpływ na kształtowanie cech marki produktów żywnościowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "345 - 353" }
-
Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 381 - 3922015CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska", title = "Instrumenty marketingu personalnego w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "381 - 392" }
-
Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 591 - 6032011CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt, Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 591 - 603
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Monika Szmyt", title = "Wybrane obszary zachowań rynkowych seniorów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "591 - 603" }