Adam Rudzewicz
29 artykuły w 10 czasopismach
-
Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce 2013 / Numer 11 / s. 7 - 132013CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce, 2013 / Numer 11, s. 7 - 13
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Zaufanie jako podstawa kapitału społecznego ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Ekonomiczno-Społecznej w Ostrołęce", issue = "2013 / Numer 11", pages = "7 - 13" }
-
Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 37 / s. 45 - 542015CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 37, s. 45 - 54
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Efekty zarządzania logistyczno-marketingowego w przedsiębiorstwie", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 37", pages = "45 - 54" }
-
Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 35 / s. 49 - 602014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 35, s. 49 - 60
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Wizerunek Olsztyna w oczach jego mieszkańców", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 35", pages = "49 - 60" }
-
Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią : studium przypadku Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1) / s. 53 - 662012CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią : studium przypadku, Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 1 (1), s. 53 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Zarządzanie sprzedażą bezpośrednią : studium przypadku", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 1 (1)", pages = "53 - 66" }
-
Process of Systemic Changes in the Polish Pension Funds Market Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2007 / Tom 2 / s. 68 - 782007CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Process of Systemic Changes in the Polish Pension Funds Market, Olsztyn Economic Journal, 2007 / Tom 2, s. 68 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Process of Systemic Changes in the Polish Pension Funds Market", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2007 / Tom 2", pages = "68 - 78" }
-
Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 20 / s. 133 - 1412012CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 20, s. 133 - 141
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Targi turystyczne jako narzędzie promocji miasta na przykładzie Giżycka", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 20", pages = "133 - 141" }
-
Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 28 / s. 153 - 1612013CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 28, s. 153 - 161
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja studentów: ocena jakości kształcenia", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 28", pages = "153 - 161" }
-
Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1) / s. 166 - 1752016CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 1 (1), s. 166 - 175
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Handel elektroniczny artykułami żywnościowymi z perspektywy klienta ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 1 (1)", pages = "166 - 175" }
-
Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badań Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 187 - 1912007CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badań, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 187 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Odbiór reklamy przez konsumentów w świetle badań", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "187 - 191" }
-
Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 26 / s. 189 - 1952008CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 26, s. 189 - 195
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Preferowane marki kawy wśród młodzieży akademickiej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 26", pages = "189 - 195" }
-
INVALID Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 214 - 2252014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz, INVALID, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 214 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz", title = "INVALID", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "214 - 225" }
-
Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego 2014 / Tom 28 / s. 214 - 2252014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz, Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej, Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego, 2014 / Tom 28, s. 214 - 225
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Sylwia Leszczyńska, Adam Rudzewicz", title = "Osobowość i kompetencje bezrobotnych w aspekcie ich aktywizacji zawodowej", journal = "Zeszyty Naukowe Ostrołęckiego Towarzystwa Naukowego", issue = "2014 / Tom 28", pages = "214 - 225" }
-
Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 239 - 2482016CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 239 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Pomiar zaufania wewnętrznego w organizacji", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "239 - 248" }
-
Efektywność mleczarskiego gospodarstwa rolnego Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży 2008 / Numer 1(37) / s. 261 - 2672008CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Efektywność mleczarskiego gospodarstwa rolnego, Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży, 2008 / Numer 1(37), s. 261 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Efektywność mleczarskiego gospodarstwa rolnego", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Agrobiznesu w Łomży", issue = "2008 / Numer 1(37)", pages = "261 - 267" }
-
Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 36 / s. 269 - 2772014CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 36, s. 269 - 277
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Percepcja klientów w zakresie nowoczesnych technik sprzedaży", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 36", pages = "269 - 277" }
-
Atrakcyjność turystyczna powiatu augustowskiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2007 / Numer 8 / s. 271 - 2742007CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Atrakcyjność turystyczna powiatu augustowskiego, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2007 / Numer 8, s. 271 - 274
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Atrakcyjność turystyczna powiatu augustowskiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2007 / Numer 8", pages = "271 - 274" }
-
Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2021 / Tom 16 / Numer 2 / s. 279 - 2932021CZYSTY TEKST
Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz, Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions , Olsztyn Economic Journal, 2021 / Tom 16 / Numer 2, s. 279 - 293
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kowalkowski, Adam Rudzewicz", title = "Customer Manipulation in a Retail Outlet and the Customer's Purchasing Decisions ", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2021 / Tom 16 / Numer 2", pages = "279 - 293" }
-
Pomiar zaufania międzyorganizacyjnego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2017 / Tom 48 / Numer 2 / s. 293 - 3052017CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Pomiar zaufania międzyorganizacyjnego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2017 / Tom 48 / Numer 2, s. 293 - 305
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Pomiar zaufania międzyorganizacyjnego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2017 / Tom 48 / Numer 2", pages = "293 - 305" }
-
Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 301 - 3112016CZYSTY TEKST
Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz, Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 301 - 311
BIBTEX@Article{ authors = " Mariola Grzybowska-Brzezińska, Adam Rudzewicz", title = "Instrumenty merchandisingu w bankowych placówkach detalicznych", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "301 - 311" }
-
Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyzny Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Turystyki 2006 / Numer 7 / s. 333 - 3382006CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyzny, Ekonomiczne Problemy Turystyki, 2006 / Numer 7, s. 333 - 338
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Rola Polskiego Towarzystwa Turystyczno-Krajoznawczego (PTTK) w promocji Suwalszczyzny", journal = "Ekonomiczne Problemy Turystyki", issue = "2006 / Numer 7", pages = "333 - 338" }
-
Produkt regionalny w promocji miasta Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 383 - 3922013CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Produkt regionalny w promocji miasta, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 383 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Produkt regionalny w promocji miasta", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "383 - 392" }
-
Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 41 / s. 389 - 3952009CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 41, s. 389 - 395
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Partnerska karta kredytowa : budowanie lojalności klienta dużych sieci handlowych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 41", pages = "389 - 395" }
-
Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 389 - 3982010CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 389 - 398
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Znaczenie imprezy masowej w rozwoju regionu", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "389 - 398" }
-
Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 404 - 4082006CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 404 - 408
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Jakość usług finansowych w opinii pracowników i klientów banku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "404 - 408" }
-
Znaczenie produktu dla konsumenta funduszy emerytalnych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 20, cz. 2 / s. 405 - 4122008CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Znaczenie produktu dla konsumenta funduszy emerytalnych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 20, cz. 2, s. 405 - 412
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Znaczenie produktu dla konsumenta funduszy emerytalnych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 20, cz. 2", pages = "405 - 412" }
-
Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 23 / s. 471 - 4802012CZYSTY TEKST
Jacek Michalak, Adam Rudzewicz, Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 23, s. 471 - 480
BIBTEX@Article{ authors = " Jacek Michalak, Adam Rudzewicz", title = "Satysfakcja klienta w urzędach administracji publicznej", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 23", pages = "471 - 480" }
-
Trust measurement in an enterprise : a conceptual approach Opublikowano w: Olsztyn Economic Journal 2018 / Tom 13 / Numer 4 / s. 487 - 4982018CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Trust measurement in an enterprise : a conceptual approach, Olsztyn Economic Journal, 2018 / Tom 13 / Numer 4, s. 487 - 498
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Trust measurement in an enterprise : a conceptual approach", journal = "Olsztyn Economic Journal", issue = "2018 / Tom 13 / Numer 4", pages = "487 - 498" }
-
Funkcjonowanie e-handlu w Polsce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 55 / s. 551 - 5602010CZYSTY TEKST
Adam Rudzewicz, Funkcjonowanie e-handlu w Polsce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 55, s. 551 - 560
BIBTEX@Article{ authors = " Adam Rudzewicz", title = "Funkcjonowanie e-handlu w Polsce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 55", pages = "551 - 560" }
-
Rola zaufania w gospodarce Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 74 / s. 683 - 6922011CZYSTY TEKST
Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz, Rola zaufania w gospodarce, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 74, s. 683 - 692
BIBTEX@Article{ authors = " Martyna Krysztopik, Adam Rudzewicz", title = "Rola zaufania w gospodarce", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 74", pages = "683 - 692" }