Dominik Batorski
6 artykuły w 4 czasopismach
-
How to Select Change Agents in Organizations? : A Comparison of the Classical and Network Approaches Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2016 / Tom 14 / Numer 4 (2) / s. 120 - 1432016CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Błażej Żak, Anita Zbieg, How to Select Change Agents in Organizations? : A Comparison of the Classical and Network Approaches , Problemy Zarządzania, 2016 / Tom 14 / Numer 4 (2), s. 120 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Błażej Żak, Anita Zbieg", title = "How to Select Change Agents in Organizations? : A Comparison of the Classical and Network Approaches ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2016 / Tom 14 / Numer 4 (2)", pages = "120 - 143" }
-
Analiza sieciowa i jej zastosowania w badaniach organizacji i zarządzania Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2009 / Tom 7 / Numer 4 / s. 157 - 1842009CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Michał Zdziarski, Analiza sieciowa i jej zastosowania w badaniach organizacji i zarządzania, Problemy Zarządzania, 2009 / Tom 7 / Numer 4, s. 157 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Michał Zdziarski", title = "Analiza sieciowa i jej zastosowania w badaniach organizacji i zarządzania", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2009 / Tom 7 / Numer 4", pages = "157 - 184" }
-
Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury Opublikowano w: Studia BAS 2016 / Numer 2 (46) / s. 179 - 2032016CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Mirosław Filiciak, Jan M. Zając, Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, Studia BAS, 2016 / Numer 2 (46), s. 179 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Mirosław Filiciak, Jan M. Zając", title = "Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury", journal = "Studia BAS", issue = "2016 / Numer 2 (46)", pages = "179 - 203" }
-
CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Wykluczenie cyfrowe w Polsce, Studia BAS, 2009 / Numer 3 (19), s. 223 - 249
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski", title = "Wykluczenie cyfrowe w Polsce", journal = "Studia BAS", issue = "2009 / Numer 3 (19)", pages = "223 - 249" }
-
Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5) / s. 234 - 2472007CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Jan M. Zając, Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby, Psychologia Społeczna, 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5), s. 234 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Jan M. Zając", title = "Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5)", pages = "234 - 247" }
-
Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych Opublikowano w: Contemporary Economics 2011 / Tom 5 / Numer 3 / s. 299 - 3272011CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych , Contemporary Economics, 2011 / Tom 5 / Numer 3, s. 299 - 327
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski", title = "Korzystanie z technologii informacyjno-komunikacyjnych ", journal = "Contemporary Economics", issue = "2011 / Tom 5 / Numer 3", pages = "299 - 327" }