Jan M. Zając
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury Opublikowano w: Studia BAS 2016 / Numer 2 (46) / s. 179 - 2032016CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Mirosław Filiciak, Jan M. Zając, Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury, Studia BAS, 2016 / Numer 2 (46), s. 179 - 203
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Mirosław Filiciak, Jan M. Zając", title = "Znaczenie internetu w promocji i dystrybucji treści kultury", journal = "Studia BAS", issue = "2016 / Numer 2 (46)", pages = "179 - 203" }
-
Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5) / s. 191 - 2002007CZYSTY TEKST
Krzysztof Krejtz, Jan M. Zając, Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej, Psychologia Społeczna, 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5), s. 191 - 200
BIBTEX@Article{ authors = " Krzysztof Krejtz, Jan M. Zając", title = "Internet jako przedmiot i obszar badań psychologii społecznej", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5)", pages = "191 - 200" }
-
Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby Opublikowano w: Psychologia Społeczna 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5) / s. 234 - 2472007CZYSTY TEKST
Dominik Batorski, Jan M. Zając, Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby, Psychologia Społeczna, 2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5), s. 234 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Batorski, Jan M. Zając", title = "Jak skłonić do udziału w badaniach internetowych: zwiększanie realizacji próby", journal = "Psychologia Społeczna", issue = "2007 / Tom 2 / Numer 3-4(5)", pages = "234 - 247" }