Jarosław Plichta
3 artykuły w 3 czasopismach
-
Znaczenie zaufania w handlu elektronicznym : perspektywa instytucjonalna Opublikowano w: Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology 2013 / Numer 3 / s. 40 - 512013CZYSTY TEKST
Grażyna Plichta, Jarosław Plichta, Znaczenie zaufania w handlu elektronicznym : perspektywa instytucjonalna, Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology, 2013 / Numer 3, s. 40 - 51
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Plichta, Jarosław Plichta", title = "Znaczenie zaufania w handlu elektronicznym : perspektywa instytucjonalna", journal = "Psychologia Ekonomiczna Polish Journal of Economic Psychology", issue = "2013 / Numer 3", pages = "40 - 51" }
-
Czynniki wpływające na zaufanie w transakcjach wymiennych w świetle teorii kosztów transakcyjnych Opublikowano w: Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2009 / Tom 3 / Numer 3-4 / s. 113 - 1202009CZYSTY TEKST
Jarosław Plichta, Czynniki wpływające na zaufanie w transakcjach wymiennych w świetle teorii kosztów transakcyjnych , Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2009 / Tom 3 / Numer 3-4, s. 113 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Jarosław Plichta", title = "Czynniki wpływające na zaufanie w transakcjach wymiennych w świetle teorii kosztów transakcyjnych ", journal = "Bezpieczeństwo : teoria i praktyka : czasopismo Krakowskiej Szkoły Wyższej im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2009 / Tom 3 / Numer 3-4", pages = "113 - 120" }
-
Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 443 - 4512011CZYSTY TEKST
Grażyna Plichta, Jarosław Plichta, Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 443 - 451
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Plichta, Jarosław Plichta", title = "Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "443 - 451" }