Grażyna Plichta
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 15 / s. 87 - 982010CZYSTY TEKST
Grażyna Plichta, Adam Sagan, Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 15, s. 87 - 98
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Plichta, Adam Sagan", title = "Podejście środków-celów w ocenie regionalnego zróżnicowania wartości dla klienta w obszarze usług okołosprzedażowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 15", pages = "87 - 98" }
-
Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 443 - 4512011CZYSTY TEKST
Grażyna Plichta, Jarosław Plichta, Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 443 - 451
BIBTEX@Article{ authors = " Grażyna Plichta, Jarosław Plichta", title = "Czynniki wpływające na wiarygodność przedsiębiorstw handlowych na rynkach B2C", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "443 - 451" }