Wiesław Urban
7 artykuły w 3 czasopismach
-
Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 95 / s. 65 - 762012CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 95, s. 65 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Jakość z punktu widzenia systemu świadczenia usługi", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 95", pages = "65 - 76" }
-
Kształtowanie jakości usług podczas ich współprodukcji – badania oparte na analizie treści wywiadów pogłębionych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1) / s. 113 - 1232014CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Kształtowanie jakości usług podczas ich współprodukcji – badania oparte na analizie treści wywiadów pogłębionych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 6 (1), s. 113 - 123
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Kształtowanie jakości usług podczas ich współprodukcji – badania oparte na analizie treści wywiadów pogłębionych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 6 (1)", pages = "113 - 123" }
-
Jak przełożyć system usługowy na doświadczenia jakości klientów? Opublikowano w: Problemy Zarządzania 2012 / Tom 10 / Numer 2 / s. 160 - 1792012CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Jak przełożyć system usługowy na doświadczenia jakości klientów? , Problemy Zarządzania, 2012 / Tom 10 / Numer 2, s. 160 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Jak przełożyć system usługowy na doświadczenia jakości klientów? ", journal = "Problemy Zarządzania", issue = "2012 / Tom 10 / Numer 2", pages = "160 - 179" }
-
Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 218 - 2222006CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 218 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Budowanie lojalności klientów w usługach z intensywnym kontaktem osobistym", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "218 - 222" }
-
Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacji Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 263 - 2702007CZYSTY TEKST
Dariusz Siemieniako, Wiesław Urban, Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacji, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 263 - 270
BIBTEX@Article{ authors = " Dariusz Siemieniako, Wiesław Urban", title = "Lojalność klientów ukierunkowana na obiekty organizacji", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "263 - 270" }
-
Cechy przedsiębiorcze podmiotu wchodzącego do sieci franczyzowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1) / s. 447 - 4572014CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Cechy przedsiębiorcze podmiotu wchodzącego do sieci franczyzowej, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 8 (1), s. 447 - 457
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Cechy przedsiębiorcze podmiotu wchodzącego do sieci franczyzowej", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 8 (1)", pages = "447 - 457" }
-
Momenty prawdy jako sposób oceny jakości usług Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 73 / s. 485 - 4962011CZYSTY TEKST
Wiesław Urban, Momenty prawdy jako sposób oceny jakości usług, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 73, s. 485 - 496
BIBTEX@Article{ authors = " Wiesław Urban", title = "Momenty prawdy jako sposób oceny jakości usług", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 73", pages = "485 - 496" }