Beata Tarczydło
11 artykuły w 6 czasopismach
-
Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 3 (49) / s. 85 - 932017CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 3 (49), s. 85 - 93
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Neurobadania skuteczności reklamy : przykłady zastosowań", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 3 (49)", pages = "85 - 93" }
-
Budowanie społeczności wokół marki : wybrane przykłady Opublikowano w: Studia Informatica 2011 / Tom 28 / s. 89 - 1002011CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Budowanie społeczności wokół marki : wybrane przykłady , Studia Informatica, 2011 / Tom 28, s. 89 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Budowanie społeczności wokół marki : wybrane przykłady ", journal = "Studia Informatica", issue = "2011 / Tom 28", pages = "89 - 100" }
-
Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy : wyniki badań = Communication via Personal Blog and Its Value for Stakeholders : Results of Research Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 4 / s. 95 - 1062017CZYSTY TEKST
Anna Kondak, Beata Tarczydło, Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy : wyniki badań = Communication via Personal Blog and Its Value for Stakeholders : Results of Research , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 4, s. 95 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kondak, Beata Tarczydło", title = "Komunikacja poprzez bloga osobistego i jej wartość dla interesariuszy : wyniki badań = Communication via Personal Blog and Its Value for Stakeholders : Results of Research ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 4", pages = "95 - 106" }
-
Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 117 - 1262011CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 117 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Badanie satysfakcji klientów : studium przypadku", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "117 - 126" }
-
Generowanie wartości poprzez bloga firmowego : studium przypadku = Generating Values via Corporate Blog : Case Study Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2017 / Tom 18 / Numer 3 / s. 119 - 1302017CZYSTY TEKST
Anna Kondak, Beata Tarczydło, Generowanie wartości poprzez bloga firmowego : studium przypadku = Generating Values via Corporate Blog : Case Study , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2017 / Tom 18 / Numer 3, s. 119 - 130
BIBTEX@Article{ authors = " Anna Kondak, Beata Tarczydło", title = "Generowanie wartości poprzez bloga firmowego : studium przypadku = Generating Values via Corporate Blog : Case Study ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2017 / Tom 18 / Numer 3", pages = "119 - 130" }
-
Budowanie wizerunku marki organizacji przy wykorzystaniu Facebook’a Opublikowano w: Studia Informatica 2012 / Tom 30 / s. 121 - 1342012CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Budowanie wizerunku marki organizacji przy wykorzystaniu Facebook’a , Studia Informatica, 2012 / Tom 30, s. 121 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Budowanie wizerunku marki organizacji przy wykorzystaniu Facebook’a ", journal = "Studia Informatica", issue = "2012 / Tom 30", pages = "121 - 134" }
-
Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadku Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 1(31) / s. 151 - 1722019CZYSTY TEKST
Joanna Miłoń, Beata Tarczydło, Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadku , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 1(31), s. 151 - 172
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Miłoń, Beata Tarczydło", title = "Kampania e-marketingowa szkoły wyższej : studium przypadku ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 1(31)", pages = "151 - 172" }
-
Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 301 - 3102017CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Beata Tarczydło, Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec, Beata Tarczydło", title = "Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "301 - 310" }
-
Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 317 - 3262016CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 317 - 326
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Nabywca digitalny a skuteczne działania marketingowe : wybrane aspekty", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "317 - 326" }
-
Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 339 - 3522015CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 339 - 352
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Inbound marketing w budowaniu wizerunku marski w sieci : studium przypadku", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "339 - 352" }
-
Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 4 (45) / s. 381 - 3922016CZYSTY TEKST
Beata Tarczydło, Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 4 (45), s. 381 - 392
BIBTEX@Article{ authors = " Beata Tarczydło", title = "Trendy w komunikacji marketingowej na rzecz marek : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 4 (45)", pages = "381 - 392" }