Honorata Howaniec
5 artykuły w 4 czasopismach
-
Business Model Canvas as a Tool of Manager 4.0 = Model biznesowy «Canvas» jako narzędzie menedżera 4.0 Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2020 / Tom 21 / Numer 1 / s. 51 - 642020CZYSTY TEKST
Vladimíra Biňasová, Honorata Howaniec, Marta Kasajová, Bronislav Mičieta, Business Model Canvas as a Tool of Manager 4.0 = Model biznesowy «Canvas» jako narzędzie menedżera 4.0 , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2020 / Tom 21 / Numer 1, s. 51 - 64
BIBTEX@Article{ authors = " Vladimíra Biňasová, Honorata Howaniec, Marta Kasajová, Bronislav Mičieta", title = "Business Model Canvas as a Tool of Manager 4.0 = Model biznesowy «Canvas» jako narzędzie menedżera 4.0 ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2020 / Tom 21 / Numer 1", pages = "51 - 64" }
-
Wpływ działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkową znajomość marki Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 63 / s. 84 - 902011CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Wpływ działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkową znajomość marki, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 63, s. 84 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec", title = "Wpływ działań marketingowych przedsiębiorstw na rynkową znajomość marki", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 63", pages = "84 - 90" }
-
Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 167 - 1792015CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Olga Okrzesik, Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 167 - 179
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec, Olga Okrzesik", title = "Rola partnerstw biznes : nauka w procesie transferu technologii", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "167 - 179" }
-
Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 1 (47) / s. 301 - 3102017CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Beata Tarczydło, Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 1 (47), s. 301 - 310
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec, Beata Tarczydło", title = "Kampanie "storytellingowe" na rzecz marek w teorii i praktyce : wybrane aspekty", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 1 (47)", pages = "301 - 310" }
-
Udział marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2008 / Tom 7 / s. 485 - 4942008CZYSTY TEKST
Honorata Howaniec, Udział marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2008 / Tom 7, s. 485 - 494
BIBTEX@Article{ authors = " Honorata Howaniec", title = "Udział marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2008 / Tom 7", pages = "485 - 494" }