-
Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23) / s. 185 - 1912018CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września , Studia z Teorii Wychowania, 2018 / Tom 9 / Numer 2 (23), s. 185 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Sprawozdanie z I Konferencji pod tytułem „Redukcja stresu w szkole”, Falenty 11 września ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2018 / Tom 9 / Numer 2 (23)", pages = "185 - 191" }
-
Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29) / s. 63 - 842019CZYSTY TEKST
Aneta Babiuk-Massalska, Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu , Studia z Teorii Wychowania, 2019 / Tom 10 / Numer 4 (29), s. 63 - 84
BIBTEX@Article{ authors = " Aneta Babiuk-Massalska", title = "Czy istnieje tutoring rówieśniczy w przedszkolu? : rozważania wokół znaczenia pojęcia tutoringu ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2019 / Tom 10 / Numer 4 (29)", pages = "63 - 84" }