Renata Ernst-Milerska
5 artykuły w 2 czasopismach
-
Edukacja międzykulturowa jako propozycja dydaktyczna Opublikowano w: Rocznik Teologiczny 2001 / Tom 43 / Numer 2 / s. 107 - 1152001CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Edukacja międzykulturowa jako propozycja dydaktyczna, Rocznik Teologiczny, 2001 / Tom 43 / Numer 2, s. 107 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ernst-Milerska", title = "Edukacja międzykulturowa jako propozycja dydaktyczna", journal = "Rocznik Teologiczny", issue = "2001 / Tom 43 / Numer 2", pages = "107 - 115" }
-
Metody nauczania i ich klasyfikacja Opublikowano w: Rocznik Teologiczny 2002 / Tom 44 / Numer 2 / s. 107 - 1192002CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Metody nauczania i ich klasyfikacja, Rocznik Teologiczny, 2002 / Tom 44 / Numer 2, s. 107 - 119
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ernst-Milerska", title = "Metody nauczania i ich klasyfikacja", journal = "Rocznik Teologiczny", issue = "2002 / Tom 44 / Numer 2", pages = "107 - 119" }
-
Badanie opinii rodziców jako praktyka demokratycznej kultury szkoły Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10) / s. 115 - 1342015CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Badanie opinii rodziców jako praktyka demokratycznej kultury szkoły, Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 1 (10), s. 115 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ernst-Milerska", title = "Badanie opinii rodziców jako praktyka demokratycznej kultury szkoły", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 1 (10)", pages = "115 - 134" }
-
Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2015 / Tom 6 / Numer 3 (12) / s. 193 - 2072015CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym, Studia z Teorii Wychowania, 2015 / Tom 6 / Numer 3 (12), s. 193 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ernst-Milerska", title = "Przedsiębiorczość jako przedmiot szkolny : między kształceniem realnym a ogólnym", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2015 / Tom 6 / Numer 3 (12)", pages = "193 - 207" }
-
Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33) / s. 193 - 2102020CZYSTY TEKST
Renata Ernst-Milerska, Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 4 (33), s. 193 - 210
BIBTEX@Article{ authors = " Renata Ernst-Milerska", title = "Nauczanie na odległość w czasie pandemii jako wyzwanie wobec egalitarnego statusu szkoły publicznej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 4 (33)", pages = "193 - 210" }