TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 261 - 2722015CZYSTY TEKST
Malwina Berger, Maciej Mitręga, Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości , Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 261 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Malwina Berger, Maciej Mitręga", title = "Zarządzanie konfliktem w relacji z klientami firm ubezpieczeniowych w kontekście koncepcji postrzeganej sprawiedliwości ", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "261 - 272" }