Anna Szkolak-Stępień
1 artykuły w 1 czasopismach
-
Review of the Publication: Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trud- ności w uczeniu się [Early School Education Teachers’ Approach Toward the Problem of School Evaluation of Specific Difficulties in Learning] Opublikowano w: Multidisciplinary Journal of School Education 2017 / Numer 1(11) / s. 155 - 1582017CZYSTY TEKST
Mateusz T. Jamro, Anna Szkolak-Stępień, Review of the Publication: Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trud- ności w uczeniu się [Early School Education Teachers’ Approach Toward the Problem of School Evaluation of Specific Difficulties in Learning] , Multidisciplinary Journal of School Education, 2017 / Numer 1(11), s. 155 - 158
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz T. Jamro, Anna Szkolak-Stępień", title = "Review of the Publication: Nauczyciele wczesnej edukacji wobec problemu diagnozowania specyficznych trud- ności w uczeniu się [Early School Education Teachers’ Approach Toward the Problem of School Evaluation of Specific Difficulties in Learning] ", journal = "Multidisciplinary Journal of School Education", issue = "2017 / Numer 1(11)", pages = "155 - 158" }