Elżbieta Mrożek
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole Opublikowano w: Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education 2014 / Tom 10 / Numer 1(24) / s. 74 - 812014CZYSTY TEKST
Elżbieta Mrożek, „Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole, Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education, 2014 / Tom 10 / Numer 1(24), s. 74 - 81
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Mrożek", title = "„Uchwycić kopię” czy podjąć własną aktywność myślową? O nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole", journal = "Problemy Wczesnej Edukacji/Issues in Early Education", issue = "2014 / Tom 10 / Numer 1(24)", pages = "74 - 81" }