Zbigniew Kosiorowski
8 artykuły w 1 czasopismach
-
CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Od Redaktora, Edukacja Humanistyczna, 2010 / Numer 1 (22), s. 5 - 7
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Od Redaktora", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2010 / Numer 1 (22)", pages = "5 - 7" }
-
CZYSTY TEKST
Jan Kania, Zbigniew Kosiorowski, Od Redakcji, Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 5 - 8
BIBTEX@Article{ authors = " Jan Kania, Zbigniew Kosiorowski", title = "Od Redakcji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "5 - 8" }
-
Elektroniczne media lokalne w Polsce : stacje radiowe i telewizyjne w rejestrach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2010 / Numer 1 (22) / s. 46 - 662010CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Elektroniczne media lokalne w Polsce : stacje radiowe i telewizyjne w rejestrach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, Edukacja Humanistyczna, 2010 / Numer 1 (22), s. 46 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Elektroniczne media lokalne w Polsce : stacje radiowe i telewizyjne w rejestrach Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2010 / Numer 1 (22)", pages = "46 - 66" }
-
Z eksploracji morskich archetypów: wraki : studium przypadku Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2012 / Numer 1 (26) / s. 63 - 782012CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Z eksploracji morskich archetypów: wraki : studium przypadku, Edukacja Humanistyczna, 2012 / Numer 1 (26), s. 63 - 78
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Z eksploracji morskich archetypów: wraki : studium przypadku", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2012 / Numer 1 (26)", pages = "63 - 78" }
-
Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2009 / Numer 1 (20) / s. 106 - 1212009CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznych , Edukacja Humanistyczna, 2009 / Numer 1 (20), s. 106 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Komercjalizacja „misji” jako wyraz konsumpcjonizmu i efekt zarządzania marketingowego nadawców publicznych ", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2009 / Numer 1 (20)", pages = "106 - 121" }
-
Elektroniczne media lokalne na przykładzie Świnoujścia, Wolina i Gryfic Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2012 / Numer 2 (27) / s. 113 - 1292012CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Elektroniczne media lokalne na przykładzie Świnoujścia, Wolina i Gryfic, Edukacja Humanistyczna, 2012 / Numer 2 (27), s. 113 - 129
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Elektroniczne media lokalne na przykładzie Świnoujścia, Wolina i Gryfic", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2012 / Numer 2 (27)", pages = "113 - 129" }
-
Kształcenie adeptów dziennikarstwa w zakresie kształtowania postaw etycznych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2011 / Numer 1 (24) / s. 127 - 1382011CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Kształcenie adeptów dziennikarstwa w zakresie kształtowania postaw etycznych, Edukacja Humanistyczna, 2011 / Numer 1 (24), s. 127 - 138
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Kształcenie adeptów dziennikarstwa w zakresie kształtowania postaw etycznych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2011 / Numer 1 (24)", pages = "127 - 138" }
-
Wokół edukacyjnej funkcji mediów masowych Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2007 / Numer 2 (17) / s. 156 - 1632007CZYSTY TEKST
Zbigniew Kosiorowski, Wokół edukacyjnej funkcji mediów masowych, Edukacja Humanistyczna, 2007 / Numer 2 (17), s. 156 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Zbigniew Kosiorowski", title = "Wokół edukacyjnej funkcji mediów masowych", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2007 / Numer 2 (17)", pages = "156 - 163" }