-
Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003 Opublikowano w: Chowanna 2006 / Tom 1 / s. 201 - 2062006CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Lucyna Kopciewicz, Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003, Chowanna, 2006 / Tom 1, s. 201 - 206
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Lucyna Kopciewicz", title = "Feminizacja nie jest feminizmem : Lucyna Kopciewicz: "Polityka kobiecości jako pedagogika różnic", Kraków, Oficyna Wydawnicza "Impuls" 2003", journal = "Chowanna", issue = "2006 / Tom 1", pages = "201 - 206" }
-
"Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 3 (31) / s. 133 - 1392005CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Jerzy Dudała, "Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 3 (31), s. 133 - 139
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Jerzy Dudała", title = ""Fani-Chuligani. Rzecz o polskich kibolach. Studium socjologiczne", Jerzy Dudała, Warszawa 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 3 (31)", pages = "133 - 139" }
-
"Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków 2003 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 2 (26) / s. 149 - 1542004CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Bogdan Baran, "Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków 2003 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 2 (26), s. 149 - 154
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Bogdan Baran", title = ""Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków 2003 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 2 (26)", pages = "149 - 154" }
-
"Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2010 / Numer 1 (49) / s. 123 - 1322010CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Judith Butler, "Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2010 / Numer 1 (49), s. 123 - 132
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Judith Butler", title = ""Uwikłani w płeć. Feminizm i polityka tożsamości", Judith Butler, Warszawa 2008 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2010 / Numer 1 (49)", pages = "123 - 132" }
-
Kilka uwag o edukacji jutra / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 4 (32) / s. 61 - 682005CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Kilka uwag o edukacji jutra / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 4 (32), s. 61 - 68
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Kilka uwag o edukacji jutra / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 4 (32)", pages = "61 - 68" }
-
Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2009 / Numer 4 (48) / s. 69 - 862009CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2009 / Numer 4 (48), s. 69 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Recepcja teorii "queer" a tekstualizacja odmieńców w pedagogice / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2009 / Numer 4 (48)", pages = "69 - 86" }
-
Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 2 (34) / s. 89 - 1122006CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 89 - 112
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Młodzi mężczyźni kibicujący lokalnym klubom piłkarskim w dyskursie prasy niszowej : (na przykładzie wybranych felietonów magazynu "To My Kibice!") / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "89 - 112" }
-
"Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2006 / Numer 2 (34) / s. 135 - 1432006CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Heinz-Hermann Krüger, Dorota Sztobryn, "Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2006 / Numer 2 (34), s. 135 - 143
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Heinz-Hermann Krüger, Dorota Sztobryn", title = ""Wprowadzenie w teorie i metody badawcze nauk o wychowaniu", Heinz-Hermann Krüger, tł. Dorota Sztobryn, Gdańsk 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2006 / Numer 2 (34)", pages = "135 - 143" }
-
"Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 2 (38) / s. 183 - 1912007CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Piotr Mikiewicz, "Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 183 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Piotr Mikiewicz", title = ""Społeczne światy szkół średnich - od trajektorii marginesu do trajektorii elit", Piotr Mikiewicz, Wrocław 2005 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "183 - 191" }
-
Semiotyka marzeń a przestrzenie znaczeń w pozaszkolnych doświadczeniach uczniów kibicujących lokalnym drużynom piłkarskim / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2008 / Numer 1 (41) / s. 37 - 582008CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Semiotyka marzeń a przestrzenie znaczeń w pozaszkolnych doświadczeniach uczniów kibicujących lokalnym drużynom piłkarskim / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 1 (41), s. 37 - 58
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Semiotyka marzeń a przestrzenie znaczeń w pozaszkolnych doświadczeniach uczniów kibicujących lokalnym drużynom piłkarskim / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 1 (41)", pages = "37 - 58" }
-
"Fantazmat zróżnicowany. Socjologiczne studium przemian tożsamości gejów", Jacek Kochanowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 4 (28) / s. 143 - 1492004CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Jacek Kochanowski, "Fantazmat zróżnicowany. Socjologiczne studium przemian tożsamości gejów", Jacek Kochanowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 4 (28), s. 143 - 149
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Jacek Kochanowski", title = ""Fantazmat zróżnicowany. Socjologiczne studium przemian tożsamości gejów", Jacek Kochanowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 4 (28)", pages = "143 - 149" }
-
"Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2004 / Numer 3 (27) / s. 115 - 1212004CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Michał Buchowski, "Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2004 / Numer 3 (27), s. 115 - 121
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Michał Buchowski", title = ""Zrozumieć Innego. Antropologia racjonalności", Michał Buchowski, Kraków 2004 : [recenzja] / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2004 / Numer 3 (27)", pages = "115 - 121" }
-
Johna Rawlsa idea obywatelstwa a problem uczuć zawistnych / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2008 / Numer 4 (44) / s. 27 - 452008CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Johna Rawlsa idea obywatelstwa a problem uczuć zawistnych / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2008 / Numer 4 (44), s. 27 - 45
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Johna Rawlsa idea obywatelstwa a problem uczuć zawistnych / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2008 / Numer 4 (44)", pages = "27 - 45" }
-
Ruiny wielkich narracji, remanent idei i recykling projektów / Piotr Skuza. Opublikowano w: Forum Oświatowe 2006 / Tom 18 / Numer 1(34) / s. 171 - 1762006CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Piotr Kowalski, Ruiny wielkich narracji, remanent idei i recykling projektów / Piotr Skuza., Forum Oświatowe, 2006 / Tom 18 / Numer 1(34), s. 171 - 176
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Piotr Kowalski", title = "Ruiny wielkich narracji, remanent idei i recykling projektów / Piotr Skuza.", journal = "Forum Oświatowe", issue = "2006 / Tom 18 / Numer 1(34)", pages = "171 - 176" }
-
Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2007 / Numer 2 (38) / s. 47 - 762007CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2007 / Numer 2 (38), s. 47 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Koncepcja zdwojonej podmiotowości C. G. Junga w zrównoważonym badaniu pedagogicznym nad zjawiskiem kibicowania lokalnym klubom piłkarskim wśród młodzieży / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2007 / Numer 2 (38)", pages = "47 - 76" }
-
Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnej / Piotr Skuza. Opublikowano w: Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej 2005 / Numer 1 (29) / s. 61 - 802005CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnej / Piotr Skuza., Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej, 2005 / Numer 1 (29), s. 61 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza", title = "Wykluczenia osób o nienormatywnych orientacjach seksualnych z dyskursu pedagogiki i praktyki edukacyjnej / Piotr Skuza.", journal = "Teraźniejszość - Człowiek - Edukacja : kwartalnik myśli społeczno-pedagogicznej", issue = "2005 / Numer 1 (29)", pages = "61 - 80" }
-
"Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków, 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Chowanna 2005 / Tom 1 / s. 147 - 1522005CZYSTY TEKST
Piotr Skuza, Bogdan Baran, "Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków, 2003 : [recenzja], Chowanna, 2005 / Tom 1, s. 147 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Piotr Skuza, Bogdan Baran", title = ""Postmodernizm i końce wieku", Bogdan Baran, Kraków, 2003 : [recenzja]", journal = "Chowanna", issue = "2005 / Tom 1", pages = "147 - 152" }