Sylwia Jarosławska-Sobór
7 artykuły w 1 czasopismach
-
HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23) / s. 1 - 202017CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s. 1 - 20
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "HR Excellence in Research jako atrybut konkurencyjności jednostki naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "1 - 20" }
-
Nowa komunikacja społeczna w budowaniu kapitału relacyjnego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 3(13) / s. 3 - 142014CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Nowa komunikacja społeczna w budowaniu kapitału relacyjnego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 3(13), s. 3 - 14
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Nowa komunikacja społeczna w budowaniu kapitału relacyjnego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 3(13)", pages = "3 - 14" }
-
Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 4(34) / s. 21 - 422019CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski, Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 21 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski", title = "Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "21 - 42" }
-
Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17) / s. 37 - 532015CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 37 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Rola marketingu kadrowego w procesie budowania strategii społecznej odpowiedzialności naukowej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "37 - 53" }
-
Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 57 - 742018CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "57 - 74" }
-
Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2010 / Numer 1(1) / s. 61 - 742010CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2010 / Numer 1(1), s. 61 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Rola strategii informacyjnej w programie promocji jednostki naukowej : zmiana formuły funkcjonowania PR - doświadczenia praktyczne Głównego Instytutu Górnictwa", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2010 / Numer 1(1)", pages = "61 - 74" }
-
Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesu Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 81 - 992017CZYSTY TEKST
Sylwia Jarosławska-Sobór, Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesu , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 81 - 99
BIBTEX@Article{ authors = " Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Czy potrzebujemy raportów społecznych? : nowe wyzwanie społęcznej odpowiedzialności biznesu ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "81 - 99" }