Mateusz Dulewski
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 4(34) / s. 21 - 422019CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski, Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 4(34), s. 21 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Filip Wasilewski", title = "Marketing automation w jednostce badawczej - realna wartość czy mrzonka skuteczności", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 4(34)", pages = "21 - 42" }
-
Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 4(30) / s. 57 - 742018CZYSTY TEKST
Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór, Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 4(30), s. 57 - 74
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Dulewski, Sylwia Jarosławska-Sobór", title = "Wykorzystanie zintegrowanej komunikacji maretingowej we wprowadzaniu na rynek nowej marki : Case study Eko Patrolu Głównego Instytutu Górnictwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 4(30)", pages = "57 - 74" }