Witold Świeczak
9 artykuły w 1 czasopismach
-
Proces marketing automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2013 / Numer 3(9) / s. 3 - 182013CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Proces marketing automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2013 / Numer 3(9), s. 3 - 18
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Proces marketing automation jako kierunek doskonalenia współczesnego marketingu przedsiębiorstwa", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2013 / Numer 3(9)", pages = "3 - 18" }
-
Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2014 / Numer 2(12) / s. 3 - 242014CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2014 / Numer 2(12), s. 3 - 24
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Inbound marketing jako integralny element strategii marketingowej współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2014 / Numer 2(12)", pages = "3 - 24" }
-
Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22) / s. 103 - 1342016CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s. 103 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wykorzystanie narzędzi strategii content marketingu w polskich instytucjach badawczych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "103 - 134" }
-
Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 105 - 1402016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Witold Świeczak, Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 105 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski, Witold Świeczak", title = "Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "105 - 140" }
-
Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 4(5) / s. 137 - 1502012CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 4(5), s. 137 - 150
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Content marketing as an important element of marketing strategy of scientific institutions", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 4(5)", pages = "137 - 150" }
-
Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 161 - 1862017CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 161 - 186
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Wpływ współczesnych technologii na zmianę działań marketingowych w organizacji : Marketing 4.0", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "161 - 186" }
-
Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 3(4) / s. 173 - 1902012CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 3(4), s. 173 - 190
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Content marketing jako istotny element strategii marketingowej instytucji naukowych", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 3(4)", pages = "173 - 190" }
-
Inbound marketing jako forma marketingu internetowego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 1(2) / s. 187 - 2022012CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Inbound marketing jako forma marketingu internetowego, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 1(2), s. 187 - 202
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Inbound marketing jako forma marketingu internetowego", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 1(2)", pages = "187 - 202" }
-
Inbound marketing as a form of the internet marketing Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2012 / Numer 2(3) / s. 225 - 2402012CZYSTY TEKST
Witold Świeczak, Inbound marketing as a form of the internet marketing, Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2012 / Numer 2(3), s. 225 - 240
BIBTEX@Article{ authors = " Witold Świeczak", title = "Inbound marketing as a form of the internet marketing", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2012 / Numer 2(3)", pages = "225 - 240" }