Wojciech Łukowski
22 artykuły w 4 czasopismach
-
[...kolejny numer kwartalnika] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26)2017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...kolejny numer kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...kolejny numer kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "" }
-
[...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25)2017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...oddajemy do Państwa rąk kolejny numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "" }
-
[...oddajemy kolejny numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17)2015CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...oddajemy kolejny numer], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...oddajemy kolejny numer]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "" }
-
[...oddajemy w Państwa ręce najnowszy numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 4(22)2016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...oddajemy w Państwa ręce najnowszy numer], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 4(22), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...oddajemy w Państwa ręce najnowszy numer]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 4(22)", pages = "" }
-
[...pierwszy numer kwartalnika] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 1(23)2017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...pierwszy numer kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 1(23), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...pierwszy numer kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 1(23)", pages = "" }
-
[...przekazujemy szesnasty numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 2(16)2015CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...przekazujemy szesnasty numer], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 2(16), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...przekazujemy szesnasty numer]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 2(16)", pages = "" }
-
[...trzymają Państwo w rękach ostatni numer] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 4(18)2015CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...trzymają Państwo w rękach ostatni numer] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 4(18), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...trzymają Państwo w rękach ostatni numer] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 4(18)", pages = "" }
-
[...wiosenny numer naszego kwartalnika] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 1(19)2016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...wiosenny numer naszego kwartalnika], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 1(19), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...wiosenny numer naszego kwartalnika]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 1(19)", pages = "" }
-
[...w najnowszym numerze] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20)2016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...w najnowszym numerze] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...w najnowszym numerze] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "" }
-
[...w najnowszym numerze] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21)2016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...w najnowszym numerze] , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...w najnowszym numerze] ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "" }
-
[...zarządzanie uczelnią wymaga stosowania metod] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24)2017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [...zarządzanie uczelnią wymaga stosowania metod], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s.
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[...zarządzanie uczelnią wymaga stosowania metod]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "" }
-
[Szanowni Czytelnicy] Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 1(15) / s. 1 - 22015CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, [Szanowni Czytelnicy], Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 1(15), s. 1 - 2
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "[Szanowni Czytelnicy]", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 1(15)", pages = "1 - 2" }
-
Akta rejestrowe jako źródło informacji o przedsiębiorcy wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego Opublikowano w: Palestra 2003 / Tom 48 / Numer 9-10(549-550) / s. 44 - 532003CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Akta rejestrowe jako źródło informacji o przedsiębiorcy wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego, Palestra, 2003 / Tom 48 / Numer 9-10(549-550), s. 44 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Akta rejestrowe jako źródło informacji o przedsiębiorcy wpisanym do Krajowego Rejestru Sądowego", journal = "Palestra", issue = "2003 / Tom 48 / Numer 9-10(549-550)", pages = "44 - 53" }
-
Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 105 - 1402016CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Witold Świeczak, Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 105 - 140
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski, Witold Świeczak", title = "Strategia «lead generation» jako wielokanałowy mechanizm wzrostu współczesnego przedsiębiorstwa ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "105 - 140" }
-
Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 3(25) / s. 135 - 1552017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 3(25), s. 135 - 155
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Rola zarządzania wiedzą w marketingu mobilnym ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 3(25)", pages = "135 - 155" }
-
Polsko-niemieckie sąsiedztwo - tezy do dyskusji Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1997 / Tom 41 / Numer 1 / s. 147 - 1481997CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Polsko-niemieckie sąsiedztwo - tezy do dyskusji , Kultura i Społeczeństwo, 1997 / Tom 41 / Numer 1, s. 147 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Polsko-niemieckie sąsiedztwo - tezy do dyskusji ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1997 / Tom 41 / Numer 1", pages = "147 - 148" }
-
Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 187 - 2042017CZYSTY TEKST
Wojciech Łukowski, Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Wojciech Łukowski", title = "Wpływ internetu rzeczy («Internet of Things») na wartość dodaną Marketingu 4.0 ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "187 - 204" }
-
"Społeczne tworzenie ojczyzn. Studium tożsamości mieszkańców Mazur", Wojciech Łukowski, Warszawa 2003 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2005 / Tom 49 / Numer 1 / s. 1932005CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Wojciech Łukowski, "Społeczne tworzenie ojczyzn. Studium tożsamości mieszkańców Mazur", Wojciech Łukowski, Warszawa 2003 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2005 / Tom 49 / Numer 1, s. 193
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Wojciech Łukowski", title = ""Społeczne tworzenie ojczyzn. Studium tożsamości mieszkańców Mazur", Wojciech Łukowski, Warszawa 2003 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2005 / Tom 49 / Numer 1", pages = "193" }
-
"Gettoizacja polskiej przestrzeni miejskiej", pod red. Bohdana Jałowieckiego, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2007 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2008 / Tom 52 / Numer 4 / s. 198 - 1992008CZYSTY TEKST
Bohdan Jałowiecki, Wojciech Łukowski, Elżbieta Tarkowska, "Gettoizacja polskiej przestrzeni miejskiej", pod red. Bohdana Jałowieckiego, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2007 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2008 / Tom 52 / Numer 4, s. 198 - 199
BIBTEX@Article{ authors = " Bohdan Jałowiecki, Wojciech Łukowski, Elżbieta Tarkowska", title = ""Gettoizacja polskiej przestrzeni miejskiej", pod red. Bohdana Jałowieckiego, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2007 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2008 / Tom 52 / Numer 4", pages = "198 - 199" }
-
Mury widzialne i niewidzialne Opublikowano w: Przestrzeń Społeczna (Social Space) 2012 / Tom 2 / Numer 1 (3) / s. 217 - 2222012CZYSTY TEKST
Bohdan Jałowiecki, Wojciech Łukowski, Dorota Olko, Mury widzialne i niewidzialne, Przestrzeń Społeczna (Social Space), 2012 / Tom 2 / Numer 1 (3), s. 217 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Bohdan Jałowiecki, Wojciech Łukowski, Dorota Olko", title = "Mury widzialne i niewidzialne", journal = "Przestrzeń Społeczna (Social Space)", issue = "2012 / Tom 2 / Numer 1 (3)", pages = "217 - 222" }
-
"Socjologia polityki w Niemczech (wybór tekstów)", pod red. Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 1992 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 1993 / Tom 37 / Numer 3 / s. 245 - 2461993CZYSTY TEKST
Bronisław Gołębiowski, Wojciech Łukowski, "Socjologia polityki w Niemczech (wybór tekstów)", pod red. Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 1992 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 1993 / Tom 37 / Numer 3, s. 245 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Bronisław Gołębiowski, Wojciech Łukowski", title = ""Socjologia polityki w Niemczech (wybór tekstów)", pod red. Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 1992 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "1993 / Tom 37 / Numer 3", pages = "245 - 246" }
-
"Polscy pracownicy na rynku Unii Europejskiej", pod red. Pawła Kaczmarczyka, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2004 : [recenzja] Opublikowano w: Kultura i Społeczeństwo 2007 / Tom 51 / Numer 1 / s. 251 - 2522007CZYSTY TEKST
Paweł Kaczmarczyk, Wojciech Łukowski, Autor Nieznany, "Polscy pracownicy na rynku Unii Europejskiej", pod red. Pawła Kaczmarczyka, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2004 : [recenzja] , Kultura i Społeczeństwo, 2007 / Tom 51 / Numer 1, s. 251 - 252
BIBTEX@Article{ authors = " Paweł Kaczmarczyk, Wojciech Łukowski, Autor Nieznany", title = ""Polscy pracownicy na rynku Unii Europejskiej", pod red. Pawła Kaczmarczyka, Wojciecha Łukowskiego, Warszawa 2004 : [recenzja] ", journal = "Kultura i Społeczeństwo", issue = "2007 / Tom 51 / Numer 1", pages = "251 - 252" }