Dominik Chojnowski
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Critical education as an attempt to question the dominant habitus through the educational system Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41) / s. 65 - 802022CZYSTY TEKST
Dominik Chojnowski, Critical education as an attempt to question the dominant habitus through the educational system , Studia z Teorii Wychowania, 2022 / Tom 13 / Numer 4 (41), s. 65 - 80
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Chojnowski", title = "Critical education as an attempt to question the dominant habitus through the educational system ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2022 / Tom 13 / Numer 4 (41)", pages = "65 - 80" }
-
Rozwój człowieka w teorii dezintegracji pozytywnej Kazimierza Dąbrowskiego jako wyraz osiągnięcia dojrzałości psychicznej Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2021 / Tom 12 / Numer 2 (35) / s. 85 - 1022021CZYSTY TEKST
Dominik Chojnowski, Rozwój człowieka w teorii dezintegracji pozytywnej Kazimierza Dąbrowskiego jako wyraz osiągnięcia dojrzałości psychicznej , Studia z Teorii Wychowania, 2021 / Tom 12 / Numer 2 (35), s. 85 - 102
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Chojnowski", title = "Rozwój człowieka w teorii dezintegracji pozytywnej Kazimierza Dąbrowskiego jako wyraz osiągnięcia dojrzałości psychicznej ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2021 / Tom 12 / Numer 2 (35)", pages = "85 - 102" }
-
Czy rzeczywiście jesteśmy skazani na edukacyjną porażkę? Pedagogika jako narzędzie wyzwolenia uciśnionych tego świata Opublikowano w: Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne 2018 / Numer 6 / s. 180 - 2072018CZYSTY TEKST
Dominik Chojnowski, Czy rzeczywiście jesteśmy skazani na edukacyjną porażkę? Pedagogika jako narzędzie wyzwolenia uciśnionych tego świata, Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne, 2018 / Numer 6, s. 180 - 207
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Chojnowski", title = "Czy rzeczywiście jesteśmy skazani na edukacyjną porażkę? Pedagogika jako narzędzie wyzwolenia uciśnionych tego świata", journal = "Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne", issue = "2018 / Numer 6", pages = "180 - 207" }
-
Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacie Opublikowano w: Studia z Teorii Wychowania 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31) / s. 263 - 2972020CZYSTY TEKST
Dominik Chojnowski, Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacie , Studia z Teorii Wychowania, 2020 / Tom 11 / Numer 2 (31), s. 263 - 297
BIBTEX@Article{ authors = " Dominik Chojnowski", title = "Krytyka kapitalizmu jako droga do otwierania nowych obszarów emancypacji w oświacie ", journal = "Studia z Teorii Wychowania", issue = "2020 / Tom 11 / Numer 2 (31)", pages = "263 - 297" }