Piotr Wachowicz
4 artykuły w 2 czasopismach
-
Komunikacja i wdrażanie wartości marki miasta Szczecina Opublikowano w: Przestrzeń i FORMa / Space&FORM 2009 / Tom 12 / s. 107 - 1202009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Komunikacja i wdrażanie wartości marki miasta Szczecina, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2009 / Tom 12, s. 107 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Komunikacja i wdrażanie wartości marki miasta Szczecina", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2009 / Tom 12", pages = "107 - 120" }
-
Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 56 / s. 201 - 2122010CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 56, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Społeczność lokalna jako ambasador marki na przykładzie Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 56", pages = "201 - 212" }
-
Międzynarodowe warsztaty studenckie Floating Garden 2050 na terenie Glinki - Kraśnica w Szczecinie Opublikowano w: Przestrzeń i FORMa / Space&FORM 2010 / Tom 13 / s. 359 - 3742010CZYSTY TEKST
Elżbieta Czekiel-Świtalska, Helena Freino, Piotr Wachowicz, Adam Zwoliński, Międzynarodowe warsztaty studenckie Floating Garden 2050 na terenie Glinki - Kraśnica w Szczecinie, Przestrzeń i FORMa / Space&FORM, 2010 / Tom 13, s. 359 - 374
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Czekiel-Świtalska, Helena Freino, Piotr Wachowicz, Adam Zwoliński", title = "Międzynarodowe warsztaty studenckie Floating Garden 2050 na terenie Glinki - Kraśnica w Szczecinie", journal = "Przestrzeń i FORMa / Space&FORM", issue = "2010 / Tom 13", pages = "359 - 374" }
-
Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 673 - 6822009CZYSTY TEKST
Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz, Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 673 - 682
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Smalec, Piotr Wachowicz", title = "Kreowanie, wdrażanie i komunikacja marki regionu na przykładzie miasta Szczecina", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "673 - 682" }