Magdalena Gąsiorowska
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 243 - 2602014CZYSTY TEKST
Magdalena Gąsiorowska, Alicja Grochowska, Justyna Olszewska, Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 243 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Gąsiorowska, Alicja Grochowska, Justyna Olszewska", title = "Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "243 - 260" }