Justyna Olszewska
3 artykuły w 2 czasopismach
-
Dlaczego ludzka pamięć zawodzi? : współczesne kierunki badań nad powstawaniem zniekształceń pamięciowych Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2004 / Tom 5 / Numer 2 / s. 9 - 212004CZYSTY TEKST
Justyna Olszewska, Dlaczego ludzka pamięć zawodzi? : współczesne kierunki badań nad powstawaniem zniekształceń pamięciowych, Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2004 / Tom 5 / Numer 2, s. 9 - 21
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Olszewska", title = "Dlaczego ludzka pamięć zawodzi? : współczesne kierunki badań nad powstawaniem zniekształceń pamięciowych", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2004 / Tom 5 / Numer 2", pages = "9 - 21" }
-
Rozwój refleksji kulturowej w XX wieku oraz perspektywa kultury narodowej w badaniach kultury organizacyjnej Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2018 / Tom 51 / Numer 2 / s. 67 - 762018CZYSTY TEKST
Justyna Olszewska, Rozwój refleksji kulturowej w XX wieku oraz perspektywa kultury narodowej w badaniach kultury organizacyjnej, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2018 / Tom 51 / Numer 2, s. 67 - 76
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Olszewska", title = "Rozwój refleksji kulturowej w XX wieku oraz perspektywa kultury narodowej w badaniach kultury organizacyjnej", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2018 / Tom 51 / Numer 2", pages = "67 - 76" }
-
Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej Opublikowano w: Przedsiębiorczość i Zarządzanie 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2) / s. 243 - 2602014CZYSTY TEKST
Magdalena Gąsiorowska, Alicja Grochowska, Justyna Olszewska, Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej , Przedsiębiorczość i Zarządzanie, 2014 / Tom 15 / Numer 4 (2), s. 243 - 260
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Gąsiorowska, Alicja Grochowska, Justyna Olszewska", title = "Rola wiedzy, kategorii produktu i rodzaju informacji w zniekształceniach pamięciowych reklamy prasowej ", journal = "Przedsiębiorczość i Zarządzanie", issue = "2014 / Tom 15 / Numer 4 (2)", pages = "243 - 260" }