TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Wybrane determinanty komunikacji marketingowej w marketingu regionalnym = Chosen Determinants in Marketing Communication in Regional Targeted Marketing Opublikowano w: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie 2018 / Tom 19 / Numer 4 / s. 105 - 1142018CZYSTY TEKST
Tomasz M. Jobczyk, Wybrane determinanty komunikacji marketingowej w marketingu regionalnym = Chosen Determinants in Marketing Communication in Regional Targeted Marketing , Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie, 2018 / Tom 19 / Numer 4, s. 105 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Tomasz M. Jobczyk", title = "Wybrane determinanty komunikacji marketingowej w marketingu regionalnym = Chosen Determinants in Marketing Communication in Regional Targeted Marketing ", journal = "Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzanie", issue = "2018 / Tom 19 / Numer 4", pages = "105 - 114" }