Jerzy Baruk
8 artykuły w 1 czasopismach
-
Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowych Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2015 / Numer 3(17) / s. 121 - 1452015CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowych , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2015 / Numer 3(17), s. 121 - 145
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Zarządzanie działalnością innowacyjną w organizacjach naukowych i badawczo-rozwojowych ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2015 / Numer 3(17)", pages = "121 - 145" }
-
Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2019 / Numer 3(33) / s. 1 - 262019CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2019 / Numer 3(33), s. 1 - 26
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Finansowe aspekty polityki badawczej i rozwojowej w Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2019 / Numer 3(33)", pages = "1 - 26" }
-
Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 2(24) / s. 15 - 392017CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 2(24), s. 15 - 39
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Innowacyjność przedsiębiorstw działających w państwach członkowskich Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 2(24)", pages = "15 - 39" }
-
Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2020 / Numer 4(38) / s. 21 - 502020CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2020 / Numer 4(38), s. 21 - 50
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Wielkość i dynamika krajowych wydatków na badania i rozwój w Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2020 / Numer 4(38)", pages = "21 - 50" }
-
Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2018 / Numer 2(28) / s. 43 - 662018CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2018 / Numer 2(28), s. 43 - 66
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Wybrane aspekty polityki innowacyjnej przedsiębiorstw funkcjonujących w państwach członkowskich Unii Europejskiej ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2018 / Numer 2(28)", pages = "43 - 66" }
-
Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnego Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2017 / Numer 4(26) / s. 55 - 792017CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnego , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2017 / Numer 4(26), s. 55 - 79
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Strategiczne aspekty zarządzania innowacyjnego ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2017 / Numer 4(26)", pages = "55 - 79" }
-
Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstw Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 2(20) / s. 57 - 772016CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstw , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 2(20), s. 57 - 77
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Miejsce działalności badawczo-rozwojowej w polityce rozwojowej przedsiębiorstw ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 2(20)", pages = "57 - 77" }
-
Rola wiedzy w procesach tworzenia i wdrażania innowacji Opublikowano w: Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych 2016 / Numer 3(21) / s. 79 - 1032016CZYSTY TEKST
Jerzy Baruk, Rola wiedzy w procesach tworzenia i wdrażania innowacji , Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych, 2016 / Numer 3(21), s. 79 - 103
BIBTEX@Article{ authors = " Jerzy Baruk", title = "Rola wiedzy w procesach tworzenia i wdrażania innowacji ", journal = "Marketing Instytucji Naukowych i Badawczych", issue = "2016 / Numer 3(21)", pages = "79 - 103" }