Mateusz Felczak
4 artykuły w 3 czasopismach
-
"El Presidente" doświadcza : mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach "Tropico", "Torchlight" oraz "Diablo" Opublikowano w: Replay. The Polish Journal of Game Studies 2015 / Tom 2 / s. 7 - 192015CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, "El Presidente" doświadcza : mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach "Tropico", "Torchlight" oraz "Diablo" , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2015 / Tom 2, s. 7 - 19
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = ""El Presidente" doświadcza : mechanizmy kapitalizowania produktywności graczy w seriach "Tropico", "Torchlight" oraz "Diablo" ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2015 / Tom 2", pages = "7 - 19" }
-
Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Games Opublikowano w: Replay. The Polish Journal of Game Studies 2017 / Tom 4 / s. 19 - 372017CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Games , Replay. The Polish Journal of Game Studies, 2017 / Tom 4, s. 19 - 37
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = "Live Streaming Platforms and the Critical Discourse about Video Games ", journal = "Replay. The Polish Journal of Game Studies", issue = "2017 / Tom 4", pages = "19 - 37" }
-
Przyjemność upodmiotowionych przedmiotów : dziedzictwo brytyjskich studiów kulturowych, realizm spekulatywny i gry wideo Opublikowano w: Kultura Popularna 2014 / Numer 1 (39) / s. 82 - 1002014CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, Przyjemność upodmiotowionych przedmiotów : dziedzictwo brytyjskich studiów kulturowych, realizm spekulatywny i gry wideo, Kultura Popularna, 2014 / Numer 1 (39), s. 82 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = "Przyjemność upodmiotowionych przedmiotów : dziedzictwo brytyjskich studiów kulturowych, realizm spekulatywny i gry wideo", journal = "Kultura Popularna", issue = "2014 / Numer 1 (39)", pages = "82 - 100" }
-
Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna Opublikowano w: Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja 2017 / Numer 3 (165) / s. 210 - 2242017CZYSTY TEKST
Mateusz Felczak, Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna, Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja, 2017 / Numer 3 (165), s. 210 - 224
BIBTEX@Article{ authors = " Mateusz Felczak", title = "Dyskursy pracy i zabawy w wysokobudżetowym segmencie gier wideo: fokalizacja i logika operacyjna", journal = "Teksty Drugie : teoria literatury, krytyka, interpretacja", issue = "2017 / Numer 3 (165)", pages = "210 - 224" }