Justyna Dobrołowicz
11 artykuły w 5 czasopismach
-
Kreatywność dzieci i młodzieży w świetle przemian współczesnej szkoły Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2000 / Tom 13 / s. 79 - 872000CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Kreatywność dzieci i młodzieży w świetle przemian współczesnej szkoły, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2000 / Tom 13, s. 79 - 87
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Kreatywność dzieci i młodzieży w świetle przemian współczesnej szkoły", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2000 / Tom 13", pages = "79 - 87" }
-
Różnice w treści i sile lęków przeżywanych przez młodzież wychowywaną w domu dziecka i rodzinie naturalnej Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 1996 / Tom 11 / s. 83 - 921996CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Różnice w treści i sile lęków przeżywanych przez młodzież wychowywaną w domu dziecka i rodzinie naturalnej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 1996 / Tom 11, s. 83 - 92
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Różnice w treści i sile lęków przeżywanych przez młodzież wychowywaną w domu dziecka i rodzinie naturalnej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "1996 / Tom 11", pages = "83 - 92" }
-
Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2008 / Tom 17 / s. 95 - 1002008CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2008 / Tom 17, s. 95 - 100
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Wychowanie kreatywne wobec wybranej oferty kultury popularnej", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2008 / Tom 17", pages = "95 - 100" }
-
Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznych Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2015 / Tom 26 / s. 103 - 1162015CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznych, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 103 - 116
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Paradygmat interpretatywny w jakościowych badaniach społecznych", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "103 - 116" }
-
Discourse analysis as a method of discovering social reality Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2015 / Tom 26 / s. 145 - 1532015CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Discourse analysis as a method of discovering social reality, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 26, s. 145 - 153
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Discourse analysis as a method of discovering social reality", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 26", pages = "145 - 153" }
-
"Kształtowanie kobiecości" w wybranych czasopismach dla dziewcząt : rekonesans Opublikowano w: Przegląd Humanistyczny 2010 / Tom 54 / Numer 4 (421) / s. 149 - 1562010CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, "Kształtowanie kobiecości" w wybranych czasopismach dla dziewcząt : rekonesans , Przegląd Humanistyczny, 2010 / Tom 54 / Numer 4 (421), s. 149 - 156
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = ""Kształtowanie kobiecości" w wybranych czasopismach dla dziewcząt : rekonesans ", journal = "Przegląd Humanistyczny", issue = "2010 / Tom 54 / Numer 4 (421)", pages = "149 - 156" }
-
Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2006 / Tom 16 / s. 151 - 1632006CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2006 / Tom 16, s. 151 - 163
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Kultura popularna nowym obszarem działania pedagogicznego: implikacje dla akademickiego kształcenia nauczycieli", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2006 / Tom 16", pages = "151 - 163" }
-
Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 157 - 1742014CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 157 - 174
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Dyskurs militarny o szkole: polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "157 - 174" }
-
Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników : analiza dyskursu w praktyce Opublikowano w: Ars Educandi 2012 / Tom 9 / s. 206 - 2142012CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników : analiza dyskursu w praktyce, Ars Educandi, 2012 / Tom 9, s. 206 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Polska edukacja na łamach opiniotwórczych tygodników : analiza dyskursu w praktyce", journal = "Ars Educandi", issue = "2012 / Tom 9", pages = "206 - 214" }
-
Przekaz wizualny na temat edukacji w polskim dyskursie prasowym Opublikowano w: Chowanna 2015 / Tom 1 / s. 219 - 2312015CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Przekaz wizualny na temat edukacji w polskim dyskursie prasowym, Chowanna, 2015 / Tom 1, s. 219 - 231
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Przekaz wizualny na temat edukacji w polskim dyskursie prasowym", journal = "Chowanna", issue = "2015 / Tom 1", pages = "219 - 231" }
-
Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowym Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2015 / Numer 1 / s. 265 - 2792015CZYSTY TEKST
Justyna Dobrołowicz, Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowym, Kultura i Edukacja, 2015 / Numer 1, s. 265 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Dobrołowicz", title = "Szkoła jako hipermarket : obraz szkoły i edukacji w polskim dyskursie prasowym", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2015 / Numer 1", pages = "265 - 279" }