Ewa Parkita
3 artykuły w 1 czasopismach
-
Kompetencje medialne nauczyciela muzyki a wymagania współczesności Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2012 / Tom 21 / s. 35 - 482012CZYSTY TEKST
Ewa Parkita, Kompetencje medialne nauczyciela muzyki a wymagania współczesności , Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2012 / Tom 21, s. 35 - 48
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Parkita", title = "Kompetencje medialne nauczyciela muzyki a wymagania współczesności ", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2012 / Tom 21", pages = "35 - 48" }
-
"Wkład czasopisma >>Wychowanie Muzyczne<< w rozwój praktyki i teorii powszechnej edukacji muzycznej w Polsce", Mirosław Grusiewicz, Lublin 2015 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2015 / Tom 25 / s. 171 - 1732015CZYSTY TEKST
Mirosław Grusiewicz, Ewa Parkita, "Wkład czasopisma >>Wychowanie Muzyczne<< w rozwój praktyki i teorii powszechnej edukacji muzycznej w Polsce", Mirosław Grusiewicz, Lublin 2015 : [recenzja], Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2015 / Tom 25, s. 171 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Mirosław Grusiewicz, Ewa Parkita", title = ""Wkład czasopisma >>Wychowanie Muzyczne<< w rozwój praktyki i teorii powszechnej edukacji muzycznej w Polsce", Mirosław Grusiewicz, Lublin 2015 : [recenzja]", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2015 / Tom 25", pages = "171 - 173" }
-
Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży Opublikowano w: Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne 2014 / Tom 24 / s. 459 - 4742014CZYSTY TEKST
Ewa Parkita, Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży, Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne, 2014 / Tom 24, s. 459 - 474
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Parkita", title = "Muzyczne upodobania współczesnej młodzieży", journal = "Studia Pedagogiczne. Problemy Społeczne, Edukacyjne i Artystyczne", issue = "2014 / Tom 24", pages = "459 - 474" }