Małgorzata Wojtan
2 artykuły w 2 czasopismach
-
Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2011 / Tom 22 / s. 45 - 532011CZYSTY TEKST
Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan, Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2011 / Tom 22, s. 45 - 53
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Godlewska, Małgorzata Wojtan", title = "Konsumencka ocena jakości usług świadczonych przez Szybką Kolej Miejską w Trójmieście", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2011 / Tom 22", pages = "45 - 53" }
-
III Krajowa Konferencja "Technologia informacyjna w zmieniającej się edukacji" (12-14 maja 2003 roku, UMK Toruń) - sprawozdanie Opublikowano w: Chowanna 2003 / Tom 2 / s. 209 - 2132003CZYSTY TEKST
Joanna Laszkowska, Małgorzata Wojtan, III Krajowa Konferencja "Technologia informacyjna w zmieniającej się edukacji" (12-14 maja 2003 roku, UMK Toruń) - sprawozdanie , Chowanna, 2003 / Tom 2, s. 209 - 213
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Laszkowska, Małgorzata Wojtan", title = "III Krajowa Konferencja "Technologia informacyjna w zmieniającej się edukacji" (12-14 maja 2003 roku, UMK Toruń) - sprawozdanie ", journal = "Chowanna", issue = "2003 / Tom 2", pages = "209 - 213" }