Janusz Zrobek
57 artykuły w 4 czasopismach
-
Marketing w klastrach logistycznych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2011 / Numer 251 / s. 5 - 162011CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing w klastrach logistycznych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2011 / Numer 251, s. 5 - 16
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing w klastrach logistycznych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2011 / Numer 251", pages = "5 - 16" }
-
Internetowe narzędzia badań marketingowych Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2005 / Tom 1 / Numer 1 / s. 19 - 362005CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Internetowe narzędzia badań marketingowych, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2005 / Tom 1 / Numer 1, s. 19 - 36
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Internetowe narzędzia badań marketingowych", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2005 / Tom 1 / Numer 1", pages = "19 - 36" }
-
Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 2 / Numer 1 / s. 33 - 422006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 2 / Numer 1, s. 33 - 42
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketingowe aspekty proinnowacyjnej polityki rozwoju obszarów wiejskich", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 2 / Numer 1", pages = "33 - 42" }
-
Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2006 / Tom 3 / Numer 2 / s. 39 - 462006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2006 / Tom 3 / Numer 2, s. 39 - 46
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Możliwości aplikacji marketingu terytorialnego w rozwoju obszarów wiejskich", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2006 / Tom 3 / Numer 2", pages = "39 - 46" }
-
Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 215 / s. 43 - 552008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 215, s. 43 - 55
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Lokalne instytucje otoczenia biznesu w rozwoju terenów słabo zurbanizowanych", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 215", pages = "43 - 55" }
-
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2003 / Numer 168 / s. 47 - 562003CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003 / Numer 168, s. 47 - 56
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2003 / Numer 168", pages = "47 - 56" }
-
Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 182 / s. 53 - 612004CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 182, s. 53 - 61
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing as a device for supporting competitiveness of Polish agricultural producers in the context of integration with the EU", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 182", pages = "53 - 61" }
-
Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2006 / Numer 202 / s. 91 - 1012006CZYSTY TEKST
Justyna Wiktorowicz, Janusz Zrobek, Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2006 / Numer 202, s. 91 - 101
BIBTEX@Article{ authors = " Justyna Wiktorowicz, Janusz Zrobek", title = "Podatek VAT w świetle badań empirycznych wśród rolników", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2006 / Numer 202", pages = "91 - 101" }
-
Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 241 / s. 95 - 1202010CZYSTY TEKST
Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek, Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 241, s. 95 - 120
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek", title = "Predicted consequences of integration with the EMU for Polish transport enterprises : result of empirical research", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 241", pages = "95 - 120" }
-
Małe przedsiębiorstwa we współczesnej ekonomii Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1994 / Tom 49 / s. 97 - 1061994CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Małe przedsiębiorstwa we współczesnej ekonomii, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1994 / Tom 49, s. 97 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Małe przedsiębiorstwa we współczesnej ekonomii", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1994 / Tom 49", pages = "97 - 106" }
-
Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2006 / Numer 202 / s. 103 - 1142006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2006 / Numer 202, s. 103 - 114
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketingowe wsparcie prorestrukturyzacyjnego oddziaływania podatku VAT w rolnictwie", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2006 / Numer 202", pages = "103 - 114" }
-
Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 212 / s. 111 - 1252007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Piotr Zrobek, Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 212, s. 111 - 125
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek, Piotr Zrobek", title = "Usefulness of some instruments of technical analysis on futures markets", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 212", pages = "111 - 125" }
-
Plan marketingowy w mikroprzedsiębiorstwach Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1998 / Tom 57 / s. 123 - 1311998CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Plan marketingowy w mikroprzedsiębiorstwach, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1998 / Tom 57, s. 123 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Plan marketingowy w mikroprzedsiębiorstwach", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1998 / Tom 57", pages = "123 - 131" }
-
Konsekwencje nowych trendów gospodarczych dla rozwoju przedsiębiorczości na wsi Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1996 / Tom 54 / s. 125 - 1341996CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Konsekwencje nowych trendów gospodarczych dla rozwoju przedsiębiorczości na wsi, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1996 / Tom 54, s. 125 - 134
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Konsekwencje nowych trendów gospodarczych dla rozwoju przedsiębiorczości na wsi", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1996 / Tom 54", pages = "125 - 134" }
-
Przeobrażenia przestrzeni wiejskiej na tle koncepcji postindustrialnej Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1992 / Tom 46 / s. 127 - 1361992CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Przeobrażenia przestrzeni wiejskiej na tle koncepcji postindustrialnej, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1992 / Tom 46, s. 127 - 136
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Przeobrażenia przestrzeni wiejskiej na tle koncepcji postindustrialnej", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1992 / Tom 46", pages = "127 - 136" }
-
Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1985 / Numer 46 / s. 139 - 1731985CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1985 / Numer 46, s. 139 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Obsługa handlowa w kontekście przestrzennego zróżnicowania funkcji obszarów wiejskich", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1985 / Numer 46", pages = "139 - 173" }
-
Transport companies on public procurement market : the case of Poland Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 242 / s. 151 - 1672010CZYSTY TEKST
Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek, Transport companies on public procurement market : the case of Poland, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 242, s. 151 - 167
BIBTEX@Article{ authors = " Elżbieta Roszko, Janusz Zrobek", title = "Transport companies on public procurement market : the case of Poland", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 242", pages = "151 - 167" }
-
Strategiczne podstawy dla poprawy konkurencyjnośći małych przedsiębiorstw na terenach wiejskich Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1995 / Tom 52 / s. 167 - 1771995CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Strategiczne podstawy dla poprawy konkurencyjnośći małych przedsiębiorstw na terenach wiejskich, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1995 / Tom 52, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Strategiczne podstawy dla poprawy konkurencyjnośći małych przedsiębiorstw na terenach wiejskich", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1995 / Tom 52", pages = "167 - 177" }
-
Więź obsługi konsumpcyjnej z produkcyjną sferą indywidualnych gospodarstw rolnych Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1990 / Tom 44 / s. 167 - 1771990CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Więź obsługi konsumpcyjnej z produkcyjną sferą indywidualnych gospodarstw rolnych, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1990 / Tom 44, s. 167 - 177
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Więź obsługi konsumpcyjnej z produkcyjną sferą indywidualnych gospodarstw rolnych", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1990 / Tom 44", pages = "167 - 177" }
-
Wyodrębnienie rejonów obsługi handlowej w przestrzeni rolniczej Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1993 / Tom 48 / s. 175 - 1841993CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Wyodrębnienie rejonów obsługi handlowej w przestrzeni rolniczej, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1993 / Tom 48, s. 175 - 184
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Wyodrębnienie rejonów obsługi handlowej w przestrzeni rolniczej", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1993 / Tom 48", pages = "175 - 184" }
-
Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1985 / Numer 46 / s. 175 - 2051985CZYSTY TEKST
Andrzej Kopias, Janusz Zrobek, Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1985 / Numer 46, s. 175 - 205
BIBTEX@Article{ authors = " Andrzej Kopias, Janusz Zrobek", title = "Rozmieszczenie i funkcjonowanie usług bytowych i handlu detalicznego na wsi w woj. skierniewickim", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1985 / Numer 46", pages = "175 - 205" }
-
Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2007 / Tom 4 / Numer 1 / s. 179 - 1912007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej, Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2007 / Tom 4 / Numer 1, s. 179 - 191
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Innowacyjne determinanty rozwoju gospodarki wiejskiej", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2007 / Tom 4 / Numer 1", pages = "179 - 191" }
-
E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2012 / Numer 88 / s. 184 - 1932012CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych, Ekonomiczne Problemy Usług, 2012 / Numer 88, s. 184 - 193
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "E-learning : możliwość pozyskiwania i doskonalenia kompetencji pracowniczych", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2012 / Numer 88", pages = "184 - 193" }
-
Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2008 / Numer 223 / s. 189 - 1982008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2008 / Numer 223, s. 189 - 198
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Development of rural regions in Poland in the aspect of integration with the European Union", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2008 / Numer 223", pages = "189 - 198" }
-
Lokalne środowisko innowacyjne Opublikowano w: Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania 2008 / Tom 7 / Numer 2 / s. 191 - 2012008CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Lokalne środowisko innowacyjne , Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania, 2008 / Tom 7 / Numer 2, s. 191 - 201
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Lokalne środowisko innowacyjne ", journal = "Zarządzanie Innowacyjne w Gospodarce i Biznesie : czasopismo naukowe o problemach współczesnego zarządzania", issue = "2008 / Tom 7 / Numer 2", pages = "191 - 201" }
-
Małe i średnie przedsiębiorstwa w warunkach rynku europejskiego Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2007 / Tom 76 / s. 201 - 2122007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Małe i średnie przedsiębiorstwa w warunkach rynku europejskiego, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2007 / Tom 76, s. 201 - 212
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Małe i średnie przedsiębiorstwa w warunkach rynku europejskiego", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2007 / Tom 76", pages = "201 - 212" }
-
Motywacja w marketingu kadrowym Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2006 / Tom 74 / s. 205 - 2162006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Motywacja w marketingu kadrowym, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2006 / Tom 74, s. 205 - 216
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Motywacja w marketingu kadrowym", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2006 / Tom 74", pages = "205 - 216" }
-
Problemy obsługi handlowej na terenach wiejskich : w świetle wywiadów z prezesami gminnych spółdzielni Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1988 / Tom 40 / s. 207 - 2191988CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Problemy obsługi handlowej na terenach wiejskich : w świetle wywiadów z prezesami gminnych spółdzielni, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1988 / Tom 40, s. 207 - 219
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Problemy obsługi handlowej na terenach wiejskich : w świetle wywiadów z prezesami gminnych spółdzielni", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1988 / Tom 40", pages = "207 - 219" }
-
Rola instytucji otoczenia biznesu w rozwoju przedsiębiorczości na terenach wiejskich Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2006 / Tom 73 / s. 207 - 2212006CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Rola instytucji otoczenia biznesu w rozwoju przedsiębiorczości na terenach wiejskich, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2006 / Tom 73, s. 207 - 221
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Rola instytucji otoczenia biznesu w rozwoju przedsiębiorczości na terenach wiejskich", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2006 / Tom 73", pages = "207 - 221" }
-
Współczesne formy działań promocyjnych przedsiębiorstw na polskim rynku Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1999 / Tom 60 / s. 211 - 2201999CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Współczesne formy działań promocyjnych przedsiębiorstw na polskim rynku, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1999 / Tom 60, s. 211 - 220
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Współczesne formy działań promocyjnych przedsiębiorstw na polskim rynku", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1999 / Tom 60", pages = "211 - 220" }
-
Decyzje cenowe małych i średnich przedsiębiorstw Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2001 / Tom 63 / s. 211 - 2222001CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Decyzje cenowe małych i średnich przedsiębiorstw, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2001 / Tom 63, s. 211 - 222
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Decyzje cenowe małych i średnich przedsiębiorstw", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2001 / Tom 63", pages = "211 - 222" }
-
Wprowadzanie nowych produktów na rynek Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1998 / Tom 58 / s. 231 - 2391998CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Wprowadzanie nowych produktów na rynek, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1998 / Tom 58, s. 231 - 239
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Wprowadzanie nowych produktów na rynek", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1998 / Tom 58", pages = "231 - 239" }
-
Strategie marketingowe małych firm : studium przypadku Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2000 / Tom 62 / s. 231 - 2412000CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Strategie marketingowe małych firm : studium przypadku, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2000 / Tom 62, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Strategie marketingowe małych firm : studium przypadku", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2000 / Tom 62", pages = "231 - 241" }
-
Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2013 / Numer 105 / s. 231 - 2412013CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim, Ekonomiczne Problemy Usług, 2013 / Numer 105, s. 231 - 241
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "Wykorzystanie e-platform w zarządzaniu kapitałem ludzkim", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2013 / Numer 105", pages = "231 - 241" }
-
Oddziaływanie otoczenia na drobną przedsiębiorczość na wsi Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1997 / Tom 55 / s. 237 - 2461997CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Oddziaływanie otoczenia na drobną przedsiębiorczość na wsi, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1997 / Tom 55, s. 237 - 246
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Oddziaływanie otoczenia na drobną przedsiębiorczość na wsi", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1997 / Tom 55", pages = "237 - 246" }
-
Promocyjne działania małych i średnich firm Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2002 / Tom 66 / s. 237 - 2472002CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Promocyjne działania małych i średnich firm, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2002 / Tom 66, s. 237 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Promocyjne działania małych i średnich firm", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2002 / Tom 66", pages = "237 - 247" }
-
Marketing terytorialny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na terenach wiejskich Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2007 / Tom 75 / s. 239 - 2472007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing terytorialny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na terenach wiejskich, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2007 / Tom 75, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing terytorialny w tworzeniu przewagi konkurencyjnej na terenach wiejskich", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2007 / Tom 75", pages = "239 - 247" }
-
Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2007 / Numer 212 / s. 239 - 2472007CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2007 / Numer 212, s. 239 - 247
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Role and significance of institutions of business environment in development of rural entrepreneurship in the context of integration with the European Union", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2007 / Numer 212", pages = "239 - 247" }
-
Determinanty rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2004 / Tom 69 / s. 239 - 2512004CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Determinanty rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2004 / Tom 69, s. 239 - 251
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Determinanty rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2004 / Tom 69", pages = "239 - 251" }
-
Rola promocji sprzedaży w komunikacji przedsiębiorstw z konsumentem Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2002 / Tom 65 / s. 251 - 2612002CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Rola promocji sprzedaży w komunikacji przedsiębiorstw z konsumentem, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2002 / Tom 65, s. 251 - 261
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Rola promocji sprzedaży w komunikacji przedsiębiorstw z konsumentem", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2002 / Tom 65", pages = "251 - 261" }
-
Zagrożenie dla środowiska na peryferiach obszarów metropolitalnych Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2009 / Tom 79 / s. 253 - 2672009CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Zagrożenie dla środowiska na peryferiach obszarów metropolitalnych , Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2009 / Tom 79, s. 253 - 267
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Zagrożenie dla środowiska na peryferiach obszarów metropolitalnych ", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2009 / Tom 79", pages = "253 - 267" }
-
Różnicowanie cen w praktyce polskich przedsiębiorstw Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2001 / Tom 64 / s. 257 - 2652001CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Różnicowanie cen w praktyce polskich przedsiębiorstw, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2001 / Tom 64, s. 257 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Różnicowanie cen w praktyce polskich przedsiębiorstw", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2001 / Tom 64", pages = "257 - 265" }
-
Możliwości dostosowawcze obszarów wiejskich w procesie przemian gospodarczych Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1996 / Tom 53 / s. 257 - 2661996CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Możliwości dostosowawcze obszarów wiejskich w procesie przemian gospodarczych, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1996 / Tom 53, s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Możliwości dostosowawcze obszarów wiejskich w procesie przemian gospodarczych", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1996 / Tom 53", pages = "257 - 266" }
-
Przemiany w kształtowaniu kanałów dystrybucji Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2000 / Tom 61 / s. 263 - 2722000CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Przemiany w kształtowaniu kanałów dystrybucji, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2000 / Tom 61, s. 263 - 272
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Przemiany w kształtowaniu kanałów dystrybucji", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2000 / Tom 61", pages = "263 - 272" }
-
E-commerce w małych i średnich firmach Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2015 / Numer 117 / s. 267 - 2762015CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, E-commerce w małych i średnich firmach, Ekonomiczne Problemy Usług, 2015 / Numer 117, s. 267 - 276
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "E-commerce w małych i średnich firmach", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2015 / Numer 117", pages = "267 - 276" }
-
Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1997 / Tom 56 / s. 267 - 2901997CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1997 / Tom 56, s. 267 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1997 / Tom 56", pages = "267 - 290" }
-
Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1997 / Tom 56 / s. 267 - 2901997CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1997 / Tom 56, s. 267 - 290
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Wykorzystanie instrumentów marketingowych w małych i średnich firmach", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1997 / Tom 56", pages = "267 - 290" }
-
Marka na rynku dydaktyki internetowej Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2004 / Numer 179(2) / s. 273 - 2792004CZYSTY TEKST
Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek, Marka na rynku dydaktyki internetowej, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2004 / Numer 179(2), s. 273 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Magdalena Ratalewska, Janusz Zrobek", title = "Marka na rynku dydaktyki internetowej", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2004 / Numer 179(2)", pages = "273 - 279" }
-
Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 2010 / Numer 242 / s. 273 - 2822010CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2010 / Numer 242, s. 273 - 282
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing of logistics centres in Poland in the circumstances of the European integration", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "2010 / Numer 242", pages = "273 - 282" }
-
Promocyjna działalność banków Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2003 / Tom 67 / s. 273 - 2862003CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Promocyjna działalność banków, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2003 / Tom 67, s. 273 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Promocyjna działalność banków", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2003 / Tom 67", pages = "273 - 286" }
-
Problemy polskich mikroprzedsiębiorstw Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 1999 / Tom 59 / s. 277 - 2861999CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Problemy polskich mikroprzedsiębiorstw, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 1999 / Tom 59, s. 277 - 286
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Problemy polskich mikroprzedsiębiorstw", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "1999 / Tom 59", pages = "277 - 286" }
-
Innowacyjność rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2005 / Tom 71 / s. 287 - 2982005CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Innowacyjność rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2005 / Tom 71, s. 287 - 298
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Innowacyjność rozwoju drobnej przedsiębiorczości na wsi", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2005 / Tom 71", pages = "287 - 298" }
-
Marketingowa orientacja terenów wiejskich Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2003 / Tom 68 / s. 289 - 3002003CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketingowa orientacja terenów wiejskich, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2003 / Tom 68, s. 289 - 300
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketingowa orientacja terenów wiejskich", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2003 / Tom 68", pages = "289 - 300" }
-
Przydatność marketingu w pozyskiwaniu zasobów przez organizacje non profit Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2004 / Tom 70 / s. 297 - 3082004CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Przydatność marketingu w pozyskiwaniu zasobów przez organizacje non profit, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2004 / Tom 70, s. 297 - 308
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Przydatność marketingu w pozyskiwaniu zasobów przez organizacje non profit", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2004 / Tom 70", pages = "297 - 308" }
-
Public relations w oddziaływaniu przedsiębiorstw na opinię publiczną Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2005 / Tom 72 / s. 303 - 3142005CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Public relations w oddziaływaniu przedsiębiorstw na opinię publiczną, Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2005 / Tom 72, s. 303 - 314
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Public relations w oddziaływaniu przedsiębiorstw na opinię publiczną", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2005 / Tom 72", pages = "303 - 314" }
-
Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply Opublikowano w: Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica 1982 / Numer 17 / s. 325 - 3341982CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply, Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 1982 / Numer 17, s. 325 - 334
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Typology of rural areas as one of prerequisites determining organization of supply", journal = "Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica", issue = "1982 / Numer 17", pages = "325 - 334" }
-
Marketing logistyczny w małych firmach w warunkach integracji europejskiej Opublikowano w: Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics 2012 / Tom 85 / s. 341 - 3552012CZYSTY TEKST
Janusz Zrobek, Marketing logistyczny w małych firmach w warunkach integracji europejskiej , Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics, 2012 / Tom 85, s. 341 - 355
BIBTEX@Article{ authors = " Janusz Zrobek", title = "Marketing logistyczny w małych firmach w warunkach integracji europejskiej ", journal = "Studia Prawno-Ekonomiczne / Studies in Law and Economics", issue = "2012 / Tom 85", pages = "341 - 355" }