Gabriela Kapica
8 artykuły w 1 czasopismach
-
Ku koncepcji zintegrowanego systemu edukacji wczesnoszkolnej Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1998 / Numer 2 / s. 63 - 711998CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Ku koncepcji zintegrowanego systemu edukacji wczesnoszkolnej, Kultura i Edukacja, 1998 / Numer 2, s. 63 - 71
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Ku koncepcji zintegrowanego systemu edukacji wczesnoszkolnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1998 / Numer 2", pages = "63 - 71" }
-
Wybrane aspekty kształtowania umiejętności czytania młodszych uczniów Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2004 / Numer 2 / s. 66 - 862004CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Wybrane aspekty kształtowania umiejętności czytania młodszych uczniów, Kultura i Edukacja, 2004 / Numer 2, s. 66 - 86
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Wybrane aspekty kształtowania umiejętności czytania młodszych uczniów", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2004 / Numer 2", pages = "66 - 86" }
-
Istota i wartości rozrywek umysłowych w świadomości nauczycieli klas początkowych Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2005 / Numer 1 / s. 73 - 902005CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Istota i wartości rozrywek umysłowych w świadomości nauczycieli klas początkowych, Kultura i Edukacja, 2005 / Numer 1, s. 73 - 90
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Istota i wartości rozrywek umysłowych w świadomości nauczycieli klas początkowych", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2005 / Numer 1", pages = "73 - 90" }
-
Elementarna umiejętność czytania dzieci we wczesnym dzieciństwie Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2001 / Numer 1 / s. 95 - 1072001CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Elementarna umiejętność czytania dzieci we wczesnym dzieciństwie, Kultura i Edukacja, 2001 / Numer 1, s. 95 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Elementarna umiejętność czytania dzieci we wczesnym dzieciństwie", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2001 / Numer 1", pages = "95 - 107" }
-
Wybrane problemy alfabetyzacji dzieci w dobie rewolucji informacyjnej Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2000 / Numer 1-2 / s. 105 - 1182000CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Wybrane problemy alfabetyzacji dzieci w dobie rewolucji informacyjnej, Kultura i Edukacja, 2000 / Numer 1-2, s. 105 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Wybrane problemy alfabetyzacji dzieci w dobie rewolucji informacyjnej", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2000 / Numer 1-2", pages = "105 - 118" }
-
Opinie zdolnych uczniów klas początkowych na temat otoczenia oraz własnej osoby Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2001 / Numer 2 / s. 112 - 1182001CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Opinie zdolnych uczniów klas początkowych na temat otoczenia oraz własnej osoby, Kultura i Edukacja, 2001 / Numer 2, s. 112 - 118
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Opinie zdolnych uczniów klas początkowych na temat otoczenia oraz własnej osoby", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2001 / Numer 2", pages = "112 - 118" }
-
Dziecięce kompetencje enigmistyczne synonimem kreatywności i perfekcyjności Opublikowano w: Kultura i Edukacja 2002 / Numer 2 / s. 121 - 1312002CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Dziecięce kompetencje enigmistyczne synonimem kreatywności i perfekcyjności, Kultura i Edukacja, 2002 / Numer 2, s. 121 - 131
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Dziecięce kompetencje enigmistyczne synonimem kreatywności i perfekcyjności", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "2002 / Numer 2", pages = "121 - 131" }
-
Funkcjonowanie uczniów po przekroczeniu II progu edukacujnego Opublikowano w: Kultura i Edukacja 1999 / Numer 2-3 / s. 141 - 1481999CZYSTY TEKST
Gabriela Kapica, Funkcjonowanie uczniów po przekroczeniu II progu edukacujnego, Kultura i Edukacja, 1999 / Numer 2-3, s. 141 - 148
BIBTEX@Article{ authors = " Gabriela Kapica", title = "Funkcjonowanie uczniów po przekroczeniu II progu edukacujnego", journal = "Kultura i Edukacja", issue = "1999 / Numer 2-3", pages = "141 - 148" }