Katarzyna Maria Bogdanowicz
1 articles in 1 journals
-
Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego Published in: Applied Linguistics Papers 2018 / Tom 25 / Numer 4 / p. 117 - 1282018Plain Text
Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Sambor Grucza, Katarzyna Wiejak, Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego, Applied Linguistics Papers, 2018 / Tom 25 / Numer 4, s. 117 - 128
BIBTEX@Article{ authors = " Agnieszka Andrychowicz-Trojanowska, Katarzyna Maria Bogdanowicz, Sambor Grucza, Katarzyna Wiejak", title = "Okulograficzna analiza stopnia dostosowania podręczników szkolnych do nauki języka angielskiego do potrzeb uczniów z dysleksją rozwojową : Cz. I: wyniki testu psychologicznego", journal = "Applied Linguistics Papers", issue = "2018 / Tom 25 / Numer 4", pages = "117 - 128" }