Edyta Widawska
10 artykuły w 6 czasopismach
-
Szkoła gimnazjalna a wielokulturowość Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2006 / Tom 15 / s. 91 - 1062006CZYSTY TEKST
Jolanta Górnik, Edyta Widawska, Szkoła gimnazjalna a wielokulturowość , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2006 / Tom 15, s. 91 - 106
BIBTEX@Article{ authors = " Jolanta Górnik, Edyta Widawska", title = "Szkoła gimnazjalna a wielokulturowość ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2006 / Tom 15", pages = "91 - 106" }
-
Ku czemu wychowywać ma szkoła? Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej Opublikowano w: Edukacyjna Analiza Transakcyjna 2016 / Tom 5 / s. 93 - 1092016CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Ku czemu wychowywać ma szkoła? Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej, Edukacyjna Analiza Transakcyjna, 2016 / Tom 5, s. 93 - 109
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Ku czemu wychowywać ma szkoła? Refleksja w oparciu o model analizy transakcyjnej", journal = "Edukacyjna Analiza Transakcyjna", issue = "2016 / Tom 5", pages = "93 - 109" }
-
„Media w okresie wyborczym. Przewodnik dla dziennikarzy”, Dorota Głowacka, Adam Ploszka, Warszawa 2014 : [recenzja] Opublikowano w: Studia Wyborcze / Electoral Studies 2014 / Numer 18 / s. 101 - 1042014CZYSTY TEKST
Dorota Głowacka, Adam Ploszka, Edyta Widawska, „Media w okresie wyborczym. Przewodnik dla dziennikarzy”, Dorota Głowacka, Adam Ploszka, Warszawa 2014 : [recenzja] , Studia Wyborcze / Electoral Studies, 2014 / Numer 18, s. 101 - 104
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Głowacka, Adam Ploszka, Edyta Widawska", title = "„Media w okresie wyborczym. Przewodnik dla dziennikarzy”, Dorota Głowacka, Adam Ploszka, Warszawa 2014 : [recenzja] ", journal = "Studia Wyborcze / Electoral Studies", issue = "2014 / Numer 18", pages = "101 - 104" }
-
Etyka pedagogiczna podstawą edukacji włączającej : studium przypadku Opublikowano w: Chowanna 2016 / Tom 1 / s. 133 - 1522016CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Etyka pedagogiczna podstawą edukacji włączającej : studium przypadku, Chowanna, 2016 / Tom 1, s. 133 - 152
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Etyka pedagogiczna podstawą edukacji włączającej : studium przypadku", journal = "Chowanna", issue = "2016 / Tom 1", pages = "133 - 152" }
-
„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja] Opublikowano w: Edukacja Humanistyczna 2016 / Numer 1 (34) / s. 1662016CZYSTY TEKST
Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja], Edukacja Humanistyczna, 2016 / Numer 1 (34), s. 166
BIBTEX@Article{ authors = " Małgorzata Franc, Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka", title = "„Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla gimnazjalistów”, red. Dorota Gębuś, Beata Pawlica, Edyta Widawska, Zbigniew Wieczorek, Ewa Wysocka, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak rozwijać swoje zdolności: inteligencje wielorakie, myślenie twórcze i osobowość twórczą? Poradnik dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla doradców zawodowych”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy uczniów? Poradnik dla nauczycieli”, Katowice – Częstochowa 2015 ; „Jak wspierać rozwój zdolności specjalnych i potencjał twórczy swojego dziecka? Poradnik dla rodziców”, Katowice – Częstochowa : [recenzja]", journal = "Edukacja Humanistyczna", issue = "2016 / Numer 1 (34)", pages = "166" }
-
Udział w działaniach animacyjnych jako element budowania poczucia sprawstwa wśród młodzieży Opublikowano w: Chowanna 2014 / Tom 1 / s. 187 - 2042014CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Udział w działaniach animacyjnych jako element budowania poczucia sprawstwa wśród młodzieży, Chowanna, 2014 / Tom 1, s. 187 - 204
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Udział w działaniach animacyjnych jako element budowania poczucia sprawstwa wśród młodzieży", journal = "Chowanna", issue = "2014 / Tom 1", pages = "187 - 204" }
-
Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznej Opublikowano w: Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej 2013 / Tom 2 / s. 200 - 2142013CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznej, Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej, 2013 / Tom 2, s. 200 - 214
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Nauczyciel - animator : rzecz o wykorzystaniu warsztatu animacji społecznej w pracy dydaktycznej", journal = "Biblioteka Współczesnej Myśli Pedagogicznej", issue = "2013 / Tom 2", pages = "200 - 214" }
-
Animacja społeczna jako narzędzie zmiany : próba analizy na przykładzie zrealizowanych projektów animacyjnych Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2012 / Tom 21 / s. 201 - 2112012CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Animacja społeczna jako narzędzie zmiany : próba analizy na przykładzie zrealizowanych projektów animacyjnych , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2012 / Tom 21, s. 201 - 211
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Animacja społeczna jako narzędzie zmiany : próba analizy na przykładzie zrealizowanych projektów animacyjnych ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2012 / Tom 21", pages = "201 - 211" }
-
Kształcenie osób z niepełnosprawnością w świetle zasady równego traktowania a przestrzeń Internetu Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2013 / Tom 22 / s. 217 - 2292013CZYSTY TEKST
Edyta Widawska, Kształcenie osób z niepełnosprawnością w świetle zasady równego traktowania a przestrzeń Internetu, Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2013 / Tom 22, s. 217 - 229
BIBTEX@Article{ authors = " Edyta Widawska", title = "Kształcenie osób z niepełnosprawnością w świetle zasady równego traktowania a przestrzeń Internetu", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2013 / Tom 22", pages = "217 - 229" }
-
Metoda projektów a kreatywność - kształcenie aktywnych członków społeczeństwa obywatelskiego Opublikowano w: Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika 2005 / Tom 14 / s. 263 - 2732005CZYSTY TEKST
Dorota Gębuś, Edyta Widawska, Metoda projektów a kreatywność - kształcenie aktywnych członków społeczeństwa obywatelskiego , Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika, 2005 / Tom 14, s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Dorota Gębuś, Edyta Widawska", title = "Metoda projektów a kreatywność - kształcenie aktywnych członków społeczeństwa obywatelskiego ", journal = "Prace Naukowe Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie. Pedagogika", issue = "2005 / Tom 14", pages = "263 - 273" }