Aleksandra Cieślik
1 artykuły w 1 czasopismach
    TYTUŁ ARTYKUŁU
    ROK
    
    CZYNNOŚCI
- 
        Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 371 - 3792016CZYSTY TEKSTAleksandra Cieślik, Łukasz Skowron, Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 371 - 379 BIBTEX@Article{ authors = "Aleksandra Cieślik, Łukasz Skowron", title = "Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "371 - 379" }