Łukasz Skowron
10 artykuły w 4 czasopismach
-
Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 99 - 1152013CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 99 - 115
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Wykorzystanie modeli ścieżkowych do wyznaczania indeksów atrakcyjności obszarów terytorialnych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "99 - 115" }
-
Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 25 / s. 163 - 1732012CZYSTY TEKST
Łukasz Brych, Łukasz Skowron, Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 25, s. 163 - 173
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Brych, Łukasz Skowron", title = "Determinanty wyboru komputera przenośnego w aspekcie cech socjodemograficznych wśród licealistów i studentów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 25", pages = "163 - 173" }
-
Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2017 / Numer 2 (48) / s. 243 - 2532017CZYSTY TEKST
Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron, Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2017 / Numer 2 (48), s. 243 - 253
BIBTEX@Article{ authors = " Monika Sak-Skowron, Łukasz Skowron", title = "Determinanty satysfakcji z pracy : studium teoretyczne", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2017 / Numer 2 (48)", pages = "243 - 253" }
-
Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 245 - 2552015CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 245 - 255
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Wpływ wejścia nowego podmiotu do lubelskiego sektora centrów handlowych na sposób postrzegania aktualnych graczy rynkowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "245 - 255" }
-
Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 245 - 2572014CZYSTY TEKST
Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron, Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 245 - 257
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Brych, Przemysław Grobel, Łukasz Skowron", title = "Motywacja pracowników oraz satysfakcja klientów w świetle badań empirycznych lubelskiego sektora galerii handlowych", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "245 - 257" }
-
Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010 Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 251 - 2622011CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 251 - 262
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Satysfakcja i lojalność klientów polskiego sektora usług bankowych w świetle badań empirycznych z lat 2007-2010", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "251 - 262" }
-
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 279 - 2912016CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Stanisław Skowron, Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Stanisław Skowron", title = "Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "279 - 291" }
-
Modele SEM w badaniach motywacji pracowników Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 367 - 3802015CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Modele SEM w badaniach motywacji pracowników, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 367 - 380
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Modele SEM w badaniach motywacji pracowników", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "367 - 380" }
-
Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 371 - 3792016CZYSTY TEKST
Aleksandra Cieślik, Łukasz Skowron, Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 371 - 379
BIBTEX@Article{ authors = " Aleksandra Cieślik, Łukasz Skowron", title = "Postrzeganie archetypów marki w opinii różnych grup docelowych klientów", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "371 - 379" }
-
Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 495 - 5052010CZYSTY TEKST
Łukasz Skowron, Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 495 - 505
BIBTEX@Article{ authors = " Łukasz Skowron", title = "Modele ścieżkowe jako przykładowe metody badania satysfakcji i lojalności klientów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "495 - 505" }