Stanisław Skowron
10 artykuły w 5 czasopismach
-
Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2012 / Tom 26 / s. 95 - 1072012CZYSTY TEKST
Ewa Jakubiuk, Stanisław Skowron, Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2012 / Tom 26, s. 95 - 107
BIBTEX@Article{ authors = " Ewa Jakubiuk, Stanisław Skowron", title = "Visual merchandising jako efektywny sposób przyciągania klientów", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2012 / Tom 26", pages = "95 - 107" }
-
Kapitał wniesiony w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych jako stymulanta rozwoju lokalnego Opublikowano w: Rocznik Żyrardowski 2007 / Tom 5 / s. 157 - 1702007CZYSTY TEKST
Grzegorz Krawczyk, Stanisław Skowron, Kapitał wniesiony w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych jako stymulanta rozwoju lokalnego , Rocznik Żyrardowski, 2007 / Tom 5, s. 157 - 170
BIBTEX@Article{ authors = " Grzegorz Krawczyk, Stanisław Skowron", title = "Kapitał wniesiony w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych jako stymulanta rozwoju lokalnego ", journal = "Rocznik Żyrardowski", issue = "2007 / Tom 5", pages = "157 - 170" }
-
Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2014 / Tom 34 / s. 187 - 1962014CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2014 / Tom 34, s. 187 - 196
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Współpraca małej firmy z siecią handlową – aspekty marketingowe", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2014 / Tom 34", pages = "187 - 196" }
-
Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2015 / Tom 39 / Numer 2 / s. 221 - 2332015CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2015 / Tom 39 / Numer 2, s. 221 - 233
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Marketing zintegrowany w sieciach organizacyjnych", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2015 / Tom 39 / Numer 2", pages = "221 - 233" }
-
Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2013 / Tom 30 / s. 235 - 2482013CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2013 / Tom 30, s. 235 - 248
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Marketing w sieci organizacyjnej na przykładzie klastra Doliny Ekologicznej śywności", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2013 / Tom 30", pages = "235 - 248" }
-
Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2015 / Tom 39 / s. 257 - 2652015CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2015 / Tom 39, s. 257 - 265
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Kluczowe procesy marketingowe i ich rola w kanale marketingowym", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2015 / Tom 39", pages = "257 - 265" }
-
Rola marketingu w budowie start-upu Opublikowano w: Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu) 2016 / Numer 3 (44) / s. 257 - 2662016CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski, Rola marketingu w budowie start-upu, Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu), 2016 / Numer 3 (44), s. 257 - 266
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron, Radosław Skrzetuski", title = "Rola marketingu w budowie start-upu", journal = "Marketing i Zarządzanie (d. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu)", issue = "2016 / Numer 3 (44)", pages = "257 - 266" }
-
Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 263 - 2732011CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 263 - 273
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Wartość klienta z perspektywy organizacji sieciowej", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "263 - 273" }
-
Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego Opublikowano w: Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania 2016 / Tom 43 / Numer 2 / s. 279 - 2912016CZYSTY TEKST
Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Stanisław Skowron, Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego, Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania, 2016 / Tom 43 / Numer 2, s. 279 - 291
BIBTEX@Article{ authors = " Marcin Gąsior, Łukasz Skowron, Stanisław Skowron", title = "Szanse i bariery współpracy gospodarczej przygranicznych regionów Polski i Ukrainy z perspektywy wybranych instytucji dialogu społecznego", journal = "Studia i Prace Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania", issue = "2016 / Tom 43 / Numer 2", pages = "279 - 291" }
-
Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 377 - 3892010CZYSTY TEKST
Stanisław Skowron, Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 377 - 389
BIBTEX@Article{ authors = " Stanisław Skowron", title = "Wpływ satysfakcji i lojalności klienta na wyniki finansowe przedsiębiorstw", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "377 - 389" }