Sławomir Ertmański
2 artykuły w 1 czasopismach
-
Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 121 - 1262006CZYSTY TEKST
Sławomir Ertmański, Karolina Zieba, Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Ertmański, Karolina Zieba", title = "Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "121 - 126" }
-
Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2011 / Numer 72 / s. 457 - 4692011CZYSTY TEKST
Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański, Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2011 / Numer 72, s. 457 - 469
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Ertmańska, Sławomir Ertmański", title = "Etnocentryzm konsumencki wśród młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2011 / Numer 72", pages = "457 - 469" }