Karolina Zieba
6 artykuły w 2 czasopismach
-
Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2006 / Numer 5 / s. 121 - 1262006CZYSTY TEKST
Sławomir Ertmański, Karolina Zieba, Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2006 / Numer 5, s. 121 - 126
BIBTEX@Article{ authors = " Sławomir Ertmański, Karolina Zieba", title = "Rola etnocentryzmu konsumenckiego oraz kraju pochodzenia produktu w podejmowaniu decyzji zakupowych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2006 / Numer 5", pages = "121 - 126" }
-
Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2010 / Numer 54 / s. 271 - 2792010CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów, Ekonomiczne Problemy Usług, 2010 / Numer 54, s. 271 - 279
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Czynniki kształtujące zachowania nabywcze młodych konsumentów", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2010 / Numer 54", pages = "271 - 279" }
-
Wizerunek marki w świadomości nabywców Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2008 / Numer 25 / s. 321 - 3302008CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Wizerunek marki w świadomości nabywców, Ekonomiczne Problemy Usług, 2008 / Numer 25, s. 321 - 330
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Wizerunek marki w świadomości nabywców", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2008 / Numer 25", pages = "321 - 330" }
-
Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiego Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2007 / Numer 12, cz. 2 / s. 342 - 3502007CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiego, Ekonomiczne Problemy Usług, 2007 / Numer 12, cz. 2, s. 342 - 350
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Zastosowanie metody IAT oraz CETSCALE do oceny poziomu etnocentryzmu konsumenckiego", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2007 / Numer 12, cz. 2", pages = "342 - 350" }
-
Psychologia procesu sprzedaży Opublikowano w: Ekonomiczne Problemy Usług 2009 / Numer 42 / s. 396 - 4042009CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Psychologia procesu sprzedaży, Ekonomiczne Problemy Usług, 2009 / Numer 42, s. 396 - 404
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Psychologia procesu sprzedaży", journal = "Ekonomiczne Problemy Usług", issue = "2009 / Numer 42", pages = "396 - 404" }
-
Wpływ kultury na zachowania konsumenckie Opublikowano w: Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu 2010 / Tom 16 / s. 401 - 4112010CZYSTY TEKST
Karolina Zieba, Wpływ kultury na zachowania konsumenckie , Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu, 2010 / Tom 16, s. 401 - 411
BIBTEX@Article{ authors = " Karolina Zieba", title = "Wpływ kultury na zachowania konsumenckie ", journal = "Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu", issue = "2010 / Tom 16", pages = "401 - 411" }