Agnieszka Prostak
1 artykuły w 1 czasopismach
TYTUŁ ARTYKUŁU
ROK
CZYNNOŚCI
-
Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej Opublikowano w: Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego 2005 / Tom 5 / Numer 2 / s. 183 - 1882005CZYSTY TEKST
Joanna Kawalec, Joanna Konopka, Michał Pawłowski, Agnieszka Prostak, Joanna Rudek, Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej , Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, 2005 / Tom 5 / Numer 2, s. 183 - 188
BIBTEX@Article{ authors = " Joanna Kawalec, Joanna Konopka, Michał Pawłowski, Agnieszka Prostak, Joanna Rudek", title = "Miejsce tradycyjnych wartości rodzinnych w reklamie telewizyjnej ", journal = "Państwo i Społeczeństwo : półrocznik Krakowskiej Wyższej Szkoły im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego", issue = "2005 / Tom 5 / Numer 2", pages = "183 - 188" }